Marielle

Prima, heel persoonlijk, veel keus!

Persoonlijke benadering

Na betaling kreeg ik geen update over de order of verzending

Gaby Thoonsen

Goed en vriendelijk

Goede prijs-kwaliteit

Geen idee

Karin

Goed 1 puntje als je een ring uit zoek voor dames waarom kan je maar tot bepaalde maat gaan ik heb maat 16,5 daar kan wel steentje in en in maat 17 niet beetje raar want wat zou dat uit moeten maken... Goed 1 puntje als je een ring uit zoek voor dames waarom kan je maar tot bepaalde maat gaan ik heb maat 16,5 daar kan wel steentje in en in maat 17 niet beetje raar want wat zou dat uit moeten maken welke maat wel en niet

Nvt

Als je een product klaar zet en opslaat zou het fijn zijn dat je ook zo blijft en niet opnieuw hoef te beginnen

Beste Karin,
Dank voor je positieve review.
Beste Karin,
Dank voor je positieve review.
Dit kan zeker wel. Ik denk dat je het niet goed hebt ingevuld. Gelukkig is alles goed gekomen. Ik wens jullie heel veel liefde en geluk met jullie droomringen.
Michael
Trouwringenvoordeel.nl

Pip

Niet fijn, verwachting aan de telefoon kwam helemaal niet overeen met prijs uiteindelijk, terwijl alles wel al besproken was. Verder werd 1malig een goede korting gegeven die maar heel kort geldig... Niet fijn, verwachting aan de telefoon kwam helemaal niet overeen met prijs uiteindelijk, terwijl alles wel al besproken was. Verder werd 1malig een goede korting gegeven die maar heel kort geldig was en daarna was dat ineens niet meer mogelijk.

Ooit korting maar ook dit verdween plots

Communicatie, klantvriendelijkheid

Beste Kirsten,
Beste Kirsten,
Vervelend te horen dat je dit zo hebt ervaren. Wij zijn heel duidelijk geweest naar jullie dat deze prijs tot een bepaalde datum geldig was. Door de goudprijs wil het voorkomen dat de ringen duurder worden. We hebben dit ook aangegeven bij jullie. We hebben jullie nog een herinnering gestuurd of jullie deze ringen voor deze prijs willen kopen. Hier hebben jullie niet op gereageerd. Veel later krijgen we een email dat jullie deze ringen alsnog willen kopen. We hebben jullie nog aangeboden om even langs te komen om samen naar de opties te kijken. Deze afspraak was akkoord en vervolgens zeggen jullie het zelf af. Ik bergrijp de teleurstelling. Maar volgens mij kunnen wij hier dus niets aan doen.
Ik wens jullie in ieder geval heel veel liefde en geluk samen!

I. Rijnvis

Goed en vriendelijk

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Dank voor jullie positieve review. Wij wensen jullie veel liefde en geluk toe!

Quentin Oost

Heel goed

Dank Quentin,
We zijn blij met je review en dat je onze service zo positief hebt ervaren.
Wij wensen jullie heel veel liefde en geluk samen.

Jeffrey

Zeer prettig

Snel afspraken kunnen inplannen

Klantvriendelijk

Beste Jeffrey,
Dank voor je positieve review. Wij wensen jullie veel liefde en geluk toe en geniet van jullie droomringen!

knijpstra

Netjes en klantvriendelijk bedrijf

goede prijs voor een mooi product nette service

vind de verkoop locatie,s een beetje tegenvallen als ik dus enig punt van verbetering zou moeten een brengen dan is dat het

ook nette presentatie koffers zou een mooie investering zijn

Jos Hart

Super service en snelle reactie!

Levenslange garantie