P.C.van der Velden

Wij hebben een enorme fijne service ervaren.

Er was één van onze ringen te klein,direct contact opgenomen en er word met grote spoed een nieuwe bezorgd. Prachtige dingen,wij zijn er heel blij mee.

Z.Blaauw

Heel goed, alles was duidelijk aangegeven,
En snelle service, had zelf niet duidelijk opgemerkt dat levertijd ong 3weken was..
Verder was onze bestelling er ruim binnen die 3week en zeker...
Heel goed, alles was duidelijk aangegeven,
Verder was onze bestelling er ruim binnen die 3week en zeker wachten waard!
Wij zijn blij met de ringen.
Wel jammer dat er niet meer tussen maten zijn...

Zie hierboven...

Zie hierboven...

Michael Smit

Snelle levering, duidelijke service

Niks is perfect, maar goed is prima

Smeekes

Prima contact gehad

Snel contact

Johnny HION

Ok. Maar pakket op verkeerd adres toegekomen

mogelijkheid keuzes

gemakkelijker maken van in te schrijven. Duidelijker vermelden wat betreft inschrijving en verzendadres.

Reactie Trouwringenvoordeel.nl:

Vervelend te horen. Gelukkig is alles goed gekomen. Jullie hadden het niet helemaal goed ingevuld. De ringen zijn gelukkig altijd wel verzekerd bij ons. Dus jullie liepen in ieder geval geen... Vervelend te horen. Gelukkig is alles goed gekomen. Jullie hadden het niet helemaal goed ingevuld. De ringen zijn gelukkig altijd wel verzekerd bij ons. Dus jullie liepen in ieder geval geen risico.
Wij wensen jullie veel liefde en geluk samen.
-Team Trouwringenvoordeel-

Piet

Alexander

Heel fijn

Prima oplossing gevonden.

Geen idee

John Wery en Carolien Maigret

Trouwringen voordeel gebruikt een goed concept ter inzage van hun assortiment. Wij zijn heel prettig begeleid om een keuze te maken voor onze trouwringen. Het gehele proces en het uiteinde resultaat... Trouwringen voordeel gebruikt een goed concept ter inzage van hun assortiment. Wij zijn heel prettig begeleid om een keuze te maken voor onze trouwringen. Het gehele proces en het uiteinde resultaat is naar volle tevredenheid verlopen. Wij raden een ieder aan die trouw(ringen) willen aanschaffen contact te leggen met Trouwringenvoordeel. Het contact, begeleiding en het uiteindelijke resultaat is echt fantastisch!

Bereikbaarheid en afspraken binnen redelijke afstand! Geleverde kwaliteit zoals afgesproken.

Bedrijf heeft alles tip top op orde

Pieter

Alles is correct afgehandeld

Randy

Goed en betrouwbaar

Nemen snel de telefoon aan en nemen het contact serieus.
Producten zijn mooi