Product aanbod
7.6/10

The Fusing Kitchen Company

Positief

Van Kallen

Benzine en diesel perfect in Nederland tenminste.. maar na aanvraag van de laadtag en op weg naar Spanje zijn we tegen veel dingen aangelopen. Travelcard punten zoals aangegeven in de app die niet... Benzine en diesel perfect in Nederland tenminste.. maar na aanvraag van de laadtag en op weg naar Spanje zijn we tegen veel dingen aangelopen. Travelcard punten zoals aangegeven in de app die niet werken ( meer dan 10 punten alleen al op de Route de Soleil) het laden van de punten is een crime en zelfs in hoofdsteden waar een punt het zou moeten doen staat er “ongeautoriseerd”. Kortom, waardeloos. Ik raad niemand de laadpas van Travelcard aan als je op vakantie gaat. In Nederland perfect, niks te klagen, maar op vakantie alleen maar drama helaas.

Tropie consultancy

Gewoon

beheermaatschappij S.T. Aarnoudse B.V,

Yam

Slecht! twee weken bezig met de brandstof declaraties. Het levert niks op! Het kost mijn tijd en teleurstelling. Inmiddels is weer op derde week bezig maar het levert geen resultaat tot nu toe.

Wim

Slechtste service ooit!

CaseWare Nederland B.V.

Goede voorlichting en afstemming behoeften / mogelijkheden

Taxibedrijf J&H

Lees de kleine letters goed door!!!

Taxibedrijf J&H

Ik zou mensen geen tankpas van travelcard aanraden. Dan kun je beter nog een MKB brandstofpas nemen, had ik in het verleden ook. Op zich niet heel veel mis met travelcard tankpas, begrijp alleen... Ik zou mensen geen tankpas van travelcard aanraden. Dan kun je beter nog een MKB brandstofpas nemen, had ik in het verleden ook. Op zich niet heel veel mis met travelcard tankpas, begrijp alleen niet waarom je minimaal een jaar aan ze moet vastzitten. Niet handig van mij, las de kleine letters niet bij het aangaan van een contract. Nu wil ik er na 4 maanden vanaf en blijf ik €9 aansluitkosten pm betalen. Waarom moet dat nou? Heel irritant vind ik dat. Daarom zou ik een ander aanraden mits je een tankpas wilt hebben

TaxRDM VOF

Dramatisch.