Moortgat

Van bij de offerte tot aan de plaatsing een hele goede service. Klantvriendelijk, stipt, proper. We raden het zeker aan bij de mensen in onze omgeving. Bedankt.

Goyvaerts - van hemeldonck

Alles prima verlopen. Aangename en nauwkeurige werknemer en zeer tevreden met het resultaat.

Sander Schelfhout

Heel tevreden!

Heremans Hubertine

Uiterst tevreden

Hanselaer Cynthia

Heel vlotte samenwerking van offerte tot plaatsing. Mooie afwerking en allemaal heel vriendelijke mensen.
Gelukkige klanten !

VOOOOOO12021

Een zeer tevreden klant ,de verkoper heeft alles goed uit gelegd !Je hebt genoeg kleuren keuzes en mogelijkheden om je trap te laten bekleden .Afspraak datum was heel correct ,en de monteur stond op... Een zeer tevreden klant ,de verkoper heeft alles goed uit gelegd !Je hebt genoeg kleuren keuzes en mogelijkheden om je trap te laten bekleden .Afspraak datum was heel correct ,en de monteur stond op tijd aan de deur !Heeft zeer goed werk geleverd en ook heel proper gewerkt ,heeft nadien alles opgekuist en alles mee genomen !!Was ook zeer vriendelijk en als je iets vroeg ,kreeg je een duidelijk antwoord . Ik zou het iedereen aanraden !Ben zeer tevreden met mijn gerenoveerde trap !!

Fieve Quincy

Vlotte en eerlijk communicatie. Regelmatige update omtrent de situatie. Zeer aangenaam en vlotte werker

Meersman Peter

Heel tevreden, zowel de verkoop als de plaatsing. jullie verkoper was heel duidelijk betreffende de mogelijkheden alsook de gebruikte materialen. De plaatsing verliep vlekkeloos, Erwin was steeds op... Heel tevreden, zowel de verkoop als de plaatsing. jullie verkoper was heel duidelijk betreffende de mogelijkheden alsook de gebruikte materialen. De plaatsing verliep vlekkeloos, Erwin was steeds op tijd, gemaakte afspraken werden nauwkeurig nageleefd. Tijdens de plaatsing werd regelmatig onze mening gevraagd. We kunnen geen enkele opmerking maken betreffende fouten of gedrag. Jullie mogen fier zijn op een dergelijke medewerker.

Tine

Heel tevreden met het resultaat. Monteur was professioneel en klantvriendelijk. Aan te raden.

Vandeleur

Zeer goede ervaring !!! Van het eerste telefoongesprek tot de afwerking !