Amema BVBA

Vandaag werd onze trap door traprenovatieexpert gerenoveerd. We zijn heel erg tevreden van de service en van het eindresultaat. De trap is heel vakkundig geplaatst, de monteur was heel vriendelijk... Vandaag werd onze trap door traprenovatieexpert gerenoveerd. We zijn heel erg tevreden van de service en van het eindresultaat. De trap is heel vakkundig geplaatst, de monteur was heel vriendelijk en bekwaam. Alle afspraken die met sales en planning werden gemaakt zijn 100% nagekomen, de monteur heeft met heel veel zorg gewerkt in onze pas vernieuwde gang. Topwerk!

Van tricht

Zeervlotte en perfecte service

Forier marc

Super toffe kerels. Perfecte afwerking.

Claes Monique

Zeer tevreden zowel van Bob die is langsgeweest voor de offerte en helemaal niet opdringerig was.
Op voorhand een datum ingepland gekregen die ze correct nagekomen zijn.
De dag zelf...
Op voorhand een datum ingepland gekregen die ze correct nagekomen zijn.
De dag zelf aangenaam verrast door 2 vrolijke maar hardwerkende mannen (Albert en Patrick) die prachtig werk hebben geleverd en alles netjes hebben achtergelaten.
Echt een aanrader!!!

Pex

Uiteindelijke product is netjes. Afwerking is pover gezien het kosten plaatje. Laks gade terwijl ons gezegd werd eerst te verven. Dit is probleem voor de klant blijkbaar. Monteur heeft zijn best... Uiteindelijke product is netjes. Afwerking is pover gezien het kosten plaatje. Laks gade terwijl ons gezegd werd eerst te verven. Dit is probleem voor de klant blijkbaar. Monteur heeft zijn best gedaan.... Niet helemaal dus.

verroeye

Fantastisch!

Ivo michiels

Prima werk geleverd en aangename Mensen wij zijn tevreden klanten

Brigitte Van Rompaey

Beste,
We hebben een Traprenovatie laten doen door jullie.
Eerste gesprek beviel ons zo goed dat we onmiddellijk overgegaan tot de bestelling van de renovatie.
Afgesproken datum en...
Beste,
We hebben een Traprenovatie laten doen door jullie.
Afgesproken datum en tijd zijn perfect nageleefd.
Op de dag van de renovatie, werkman zeker op tijd op de afspraak.
Mooi en strak , heel proper afgewerkt.
Zeker aan te bevelen voor mensen die een renovatie van hun trap wensen.

Karine Janssen

Een zeer goede service op alle vlakken, een aanrader.

Covents Erik

Zeer fijn personeel aangename werksfeer en een luisterend oor gekoppeld aan grondige kennis en vakmanschap ,we zijn zeer tevreden.