Vandecruys

Ik ben heel tevreden over het ganse verloop van aankoop tot plaatsing, het is een mooie trap

Vanessa Lissens

Prima en correct verlopen

Hilde

Weer prima werk geleverd!

Mommaers Bruno

Van begin tot einde alles in de puntjes afgewerkt.

Veerle Geerinckx

Vanaf de verkoop tem de afwerking, heel correct, vriendelijk en stipt! Zowel verkoper, telefonisten als technieker hebben één voor één enorm veel vakkennis.

Van der Straeten

Mooi, proper gewerkt, snel, wij gaan zeker reclame maken.

Everaerts

Heel tevreden zowel over verkoper,plaatser wat belangrijk is maar zeker heel blij met het resultaat...heel mooi afgewekt!

Esther Peerenbooms

Marc is een topverkoper, hij weet waar hij over praat en dringt niet aan. Wij hebben de trap door iemand anders laten plaatsen en ondervonden meteen problemen met de andere firma. Ik heb toen meteen... Marc is een topverkoper, hij weet waar hij over praat en dringt niet aan. Wij hebben de trap door iemand anders laten plaatsen en ondervonden meteen problemen met de andere firma. Ik heb toen meteen contact opgenomen met
Marc en hij was bereid om meteen langs te komen. Dus als wij nog eens moesten dan zouden wij meteen voor Expert traprenovatie kiezen. Dank je wel jullie zijn toppers.

Mees-Dewinter

Prima afwerking, correcte communicatie. Wij zijn zeer blij met onze nieuwe trap. Ik zal jullie zeker aanraden binnen onze kennissenkring !

Evy Vuchelen

Wij hebben geen klachten op deze moment. De verkoop is perfect verlopen alsook het inplannen van de afspraak. Door Corona hebben we afspraak moeten verplaatsen en dat werd zonder problemen gedaan.... Wij hebben geen klachten op deze moment. De verkoop is perfect verlopen alsook het inplannen van de afspraak. Door Corona hebben we afspraak moeten verplaatsen en dat werd zonder problemen gedaan. De plaatsing is ook perfect verlopen. De monteur heeft een zeer mooie constructie gemaakt op een trap die zeker niet evident was. Prachtig werk geleverd.