Covents Erik

Zeer fijn personeel aangename werksfeer en een luisterend oor gekoppeld aan grondige kennis en vakmanschap ,we zijn zeer tevreden.

Vanbeneden/verhaegen

Zeer mooi afgewerkt en aangename vriendelijke werker

Palinckx

Perfecte timing en correcte afspraak zeer tevreden

Pauwels

Snelle plaatsing, mooi eind resultaat!

Lien Boetman

Heel vriendelijk. Snel gewerkt. Tevreden met het resultaat.

Comperonlle

Alles verlopen zoals afgesproken mooi resultaat

Engelen

Snelle en correcte ervaring (flexibel in leverdatum)

Fam Bogdan

Beste afwerking ooit, super service, heel correct. We zouden het aan iedereen aanbevelen, het is elke cent waard!!!

Gielen Johan

Gezellige en aangename kerel / geeft deftige uitleg voor welke oplossing hij wilde aanbieden / alles proper en netjes opgelost afgewerkt en opgepoetst /
De trap is als een nieuwe en een...
De trap is als een nieuwe en een aanrader voor onze vrienden

Ronny Vanstechelman - Carine Van der Elst

Prima en vakkundige afwerking. Geen opdringerige vertegenwoordiger. Contact met de firma was zeer vriendelijk. Installateurs : stipt ter plaatse, heel vriendelijk en supervakmannen.
Bedankt...
Bedankt Marc, Jacqueline, Erwin,Albert,Patrick en co. De baas mag fier zijn op jullie en wij zijn super tevreden van het resultaat. Ronny Vanstechelman - Carine Van der Elst 16/03/21