Van Echelpoel

Heel tevreden van onze nieuwe trap, mooi afgewerkt

Bjorn box

Goede en correcte uitleg bij de verkoop, advies mooie afwerking in een leuke sfeer.

Allard Petra

Zeer tevreden over de verkoop, heel eerlijk, herberekening van de verandering was ook zeer correct verlopen. Zeer tevreden over de plaatsing, monteur was heel vriendelijk, trappen ook uitgewerkt in... Zeer tevreden over de verkoop, heel eerlijk, herberekening van de verandering was ook zeer correct verlopen. Zeer tevreden over de plaatsing, monteur was heel vriendelijk, trappen ook uitgewerkt in verstek gezaagd, super mooi. Deze firma verdiend een dikke pluim. Komen ook goed de afspraken na, vooraf verwittigd voor komst. Dessers Benny en Allard Petra

Patrick Hamendt

Alles super goed verlopen en volgens afspraak. Vriendelijke en vlotte plaatsing

Tom van den bogerd

Erwin is de trap komen zetten, heel fijne uitleg en communicatie.
Alles is verlopen zoals we wilde.
Afgewerkte trap is super mooi geworden ! Een krak in zijn vak.

Vervliet bert

De trap is heel mooi geworden en het kraken is eindelijk gedaan, topwerk!

Roemers Dirk

Schitterend

Ann D’Hont

We zijn zeer tevreden over de verkoop en plaatsing. Enig minpunt dat er een hoekpaal blijkbaar niet opgemeten was terwijl er 2 leuningen werden van afgezaagd. Renovatie geeft wel altijd wat... We zijn zeer tevreden over de verkoop en plaatsing. Enig minpunt dat er een hoekpaal blijkbaar niet opgemeten was terwijl er 2 leuningen werden van afgezaagd. Renovatie geeft wel altijd wat verrassingen maar hopen niet te lang moeten wachten op de verdere volledige afwerking die bij besteld werd

Debakker Ronny

Perfecte afwerking

Petit

Zeer snelle plaatsing, heel vriendelijke verkoper en plaatser