Forte Houtskeletbouw

Aanpassen kozijn. Meegespoten kalksponning

Hallo,
Goed om te lezen dat je wel tevreden bent over de kwaliteit van onze kozijnen.
Jammer dat je het zo ervaart, want normaal is dit niet nodig.
Bij een volgende bestelling staan...
Hallo,
Goed om te lezen dat je wel tevreden bent over de kwaliteit van onze kozijnen.
Jammer dat je het zo ervaart, want normaal is dit niet nodig.
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

eward

Heel fijn! goede levering en kozijn staat goed in de verf!

Hoi Edward,
Dankjewel voor het plaatsen van je positieve review.
Fijn dat de levering zo goed is verlopen en kozijn zo goed in de verf zit.
We zien je graag weer terug bij een volgende...
Hoi Edward,
Dankjewel voor het plaatsen van je positieve review.
Fijn dat de levering zo goed is verlopen en kozijn zo goed in de verf zit.
We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling op onze website.

Tim

Ondertussen al twee kozijnen besteld. Na een jaar kwam een rubber los. Door drukte duurde de reactie lang, maar uiteindelijk is het naar volle tevredenheid opgelost.

Hi Tim,
Dankjewel voor het plaatsen van je eerlijke en positieve review.
Hi Tim,
Dankjewel voor het plaatsen van je eerlijke en positieve review.
Fijn om te lezen dat uiteindelijk , na een langere periode dan wenselijk is, de klacht toch naar tevredenheid is op gelost.
De toevoeging die jij aangeeft, zullen wij meenemen in de wensenlijst.
Wij zien je graag terug bij een volgende bestelling op onze website.

WDS Deuren

Zeer slecht. Bestelling ging al raar, geen duidelijke uitleg over de draairichting van de deuren.
De hele bestelling moest geannuleerd worden om alleen de draairichting van de deur? Dat konden jullie niet aanpassen wat ik zeer raar vind.
Ook het tegoed werdt deels teruggestort pas na een maand en moest ik weer extra geld overmaken wat een rare gang van zaken is.
De deur zou geleverd worden en afgeleverd zijn terwijl wij niks ontvangen hebben. Na een telefoontje zou ik teruggebeld worden waar de deur dan wel was, werdt dus niet teruggebeld.
De volgende dag weer gebeld hierover toen wel teruggebeld dat de deur beschadigd was en daarom niet afgeleverd was. Slechte zaak dat ik niet gebeld ben door de transportdienst of jullie dat hij niet opgeleverd kon worden.
Nu nog steeds na anderhalve week weet ik nog niet wanneer de nieuwe geleverd wordt.
Ben zeer ontevreden over de gang van zaken, voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Hi,
Hi,
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat de bestelling totaal niet naar tevredenheid is verlopen. Dit is normaal niet onze gang van zaken. Helaas is het soms zo dat als er iets misgaat ook alles misgaat. Dat de klacht niet snel en goed is opgepakt, is niet netjes. Op dit moment hebben wij het erg druk en daardoor blijven er dingen liggen. Wat niet wil zeggen dat dit goed is.
Hopelijk kunnen we jou bij een volgende bestelling toch het tegendeel bewijzen en je een betere ervaring te laten hebben.

Melis Doornekamp

Als particulier en nog nooit een kozijn vervangen de stouten schoenen aangetrokken om al mijn houten kozijnen te vervangen naar K- Vision kunstofkozijnen en met de configurator van Toelevering... Als particulier en nog nooit een kozijn vervangen de stouten schoenen aangetrokken om al mijn houten kozijnen te vervangen naar K- Vision kunstofkozijnen en met de configurator van Toelevering Online alle kozijnen zelf ontworpen en besteld op 5 jul. en de 5 % korting gepakt op een levering die 2 weken later plaats vind dat is lekker meegenomen. Op 3 aug. zoals afgesproken de levering van de kozijnen die ik in het tempo van 1 kozijn per dag geplaats. De benodigde informatie en kennis heb ik van internet gehaald wat goed te doen is voor iemand die handig is. Ik ben zeer tevreden over kozijnen van Toelevering Online en de benodigde informatie. Door het zelf te doen heb ik er veel voldoening van en best veel geld verdiend.

Hoi Melis,
Hoi Melis,
Wat een ontzettende uitgebreide en positieve review. Het is mooi om te lezen dat je onze bestelprocedure als prettig hebt ervaren. Dat de levering volgens afspraak is gegaan en de kwaliteit van de kozijnen als goed ervaart. Fijn dat je er zo'n positief gevoel aan over hebt gehouden.
Wij begrijpen dat het prettig zou zijn om alle aanvullende materialen bij ons te bestellen, maar wij hebben ons geconcentreerd op de kozijnen en daar willen wij graag de focus op houden.
Dankjewel voor de moeite die je hebt genomen om een review te plaatsen.
Team Toelevering Online

Slecht; ze leveren snel, maar er was te weinig raamrubber meegeleverd. Daarna het verkeerde rubber opgestuurd gekregen en reageren ze niet meer.

Hi Rolf,
Wij betreuren het om te lezen dat je niet tevreden bent.
Dat er niet genoeg raamrubber is meegestuurd en daarna het verkeerde is toegestuurd is inderdaad vervelend.
Dat wij...
Hi Rolf,
Wij betreuren het om te lezen dat je niet tevreden bent.
Dat wij daarna niet hebben gereageerd kan zijn door de drukte die wij op dit moment hebben. Maar dat is natuurlijk nog geen excuses.
Ondertussen heb ik begrepen dat het hier intern wordt opgepakt en zodra wij duidelijkheid hebben jij ook wordt gebeld.

Sebastiaan

Zeer slecht

Dennis

Mooie en degelijke kozijnen en deuren. De levering was vertraagd door een kapot raam maar dit is netjes opgelost. Goede service.

Hi Dennis,
Dankjewel voor het plaatsen van je review.
Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering en service.
Fijn dat je de oplossing als prettig hebt ervaren....
Hi Dennis,
Dankjewel voor het plaatsen van je review.
Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering en service.
Fijn dat je de oplossing als prettig hebt ervaren.
Bij een volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar.

Harry

Altijd goede kwaliteit kozijnen

Hi Harry,
Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze kozijnen.
Bij een volgende bestelling zie wij jou graag weer op onze website.
Vriendelijke groet,...
Hi Harry,
Bij een volgende bestelling zie wij jou graag weer op onze website.

Marijnissen

Hallo Marijnissen,
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent over onze snelle levering, kwaliteit en contact.
Dankjewel voor je tip.
Wij zien jouw graag weer bij een volgende bestelling....
Hallo Marijnissen,
Dankjewel voor je tip.
Wij zien jouw graag weer bij een volgende bestelling.