Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

Van gool

Wel goed als je een bed koopt maar niet als ze het terug moeten halen

Reactie Thuiszorgbed Voordeel:

Beste van Gool, U heeft ons gevraagd uw bed op te komen halen, dit hebben wij gedaan als extra service. Indien u niet tevreden bent over het contact hierover of het ophalen zelf, vernemen wij graag... Beste van Gool, U heeft ons gevraagd uw bed op te komen halen, dit hebben wij gedaan als extra service. Indien u niet tevreden bent over het contact hierover of het ophalen zelf, vernemen wij graag waar wij ons hier in kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet.

Kees Broeders

Uitstekend prijs communicatie aflevering mooi bed fijne matras in een woord SUPER. Kees Rotterdam

j.ribbink

Tijdige, zorgvuldige en correcte levering van producten met goede prijs/kwliteit verhouding

Nieuwenweg

Alles prettig geregeld ,zijn blij met ons bed ,afspraken nagekomen ,heel tevreden

particulier

Wij hebben in februari 2020 eerst 1 zorg bed gekocht.en die beviel ons heel goed.en later hebben wij in maart er nog 1 bij gekocht. voor mijn man.en ze hebben ons netjes geholpen en netjes te woord... Wij hebben in februari 2020 eerst 1 zorg bed gekocht.en die beviel ons heel goed.en later hebben wij in maart er nog 1 bij gekocht. voor mijn man.en ze hebben ons netjes geholpen en netjes te woord gestaan.en ze komen de afspraken keurig en netjes naar ook als je problemen hebt. ook dat wordt keurig netjes opgelost zonder problemen. top en nog eens top ga zo door. gr fam wilbrink

Fabiënne Los

Het bed is goed afgeleverd en gemonteerd. Thanks voor het naar boven tillen, Pim :).

Dirk Kerver

Wij zijn zeer tevreden en wel om de volgende reden.
Wij zijn zeer tevreden en wel om de volgende reden.
Het gaat bij ons om gebruikte goederen zo als zorgbed en papagaai inclusief triangel en júist met het laatste hadden we een probleem na half jaar .
Maar dit werd zonder problemen opgelost.
Daarom deze melding.
Zij maken waar wat ze afspeken en de garantie gaat zelfs verder.
Dus zeker aan te raden.
Dirk Kerver

A.C. van Vlimmeren

Duidelijke informatie. Afspraken zeer correct uitgevoerd. vriendelijke bejegening. Prijstechnisch heel netjes.