Hoe heeft u onze bezorging/montage service ervaren?
Hoe heeft u onze klantenservice ervaren?

J.M. Bakker

Netjes op tijd bezorgd volgens afspraak. Bed ziet er keurig uit. Goede uitleg over het bed van een vriendelijke bezorger.

Heel netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
het bestelde bed ziet er heel netjes uit, zoals ook beschreven werd. Ook een afspraak plannen voor bezorging, ging vlekkeloos.
De...
Heel netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
De chauffeur/momteur die het bed heeft bezorgd en gemomterd, was erg vriendelijk en werkte netjes en snel. Niets meer dan lof over Thuiszorgbed Voordeel.

Bed besteld voor mooie prijs, op tijd bezorgd en volgens verwachtingen. Foto's zijn een goede maatstaf voor wat je bestelt.

H.G. Boddendijk

Vriendelijk, correct, punctueel

Enorm goede service. Snel geleverd en gemonteerd. Er werd mee gedacht.

Jan

Makkelijk te vinden op het internet. Een goede site, heldere bestelling.

Dit was zeer goed

Margriet HMJ Groenewald

Wij hebben vandaag een extra laag hoog/laag bed ontvangen. Bij de bestelling aan de telefoon een hele vriendelijke meneer, hij heeft alles goed uitgelegd. De bezorging vandaag was ook goed, een... Wij hebben vandaag een extra laag hoog/laag bed ontvangen. Bij de bestelling aan de telefoon een hele vriendelijke meneer, hij heeft alles goed uitgelegd. De bezorging vandaag was ook goed, een vriendelijke jongeman. Het bed netjes in elkaar gezet en uitleg gegeven.

Prima, aflevering keurig.