Kaarten

Jouw ervaring

Ik had kaarten besteld bij Thingsthatmakeyoufeelgood.nl Toen ik na volgens mij na een week nog niet had ontvangen nam ik contact op met deze verkoper. Ik kreeg meteen de volgende ochtende reactie,... Ik had kaarten besteld bij Thingsthatmakeyoufeelgood.nl Toen ik na volgens mij na een week nog niet had ontvangen nam ik contact op met deze verkoper. Ik kreeg meteen de volgende ochtende reactie, Mijn adres klopte. De volgende dag liet ik weten via de app nog steeds niks te hebben ontvangen en de kaarten nu wel nodig te hebben. Waarop de kaarten nogmaals verstuurd werden, dit vond ik heel erg netjes met een extra kaart erbij. Ik kon alleen niet de hoge verzendkosten begrijpen die ik moest betalen voor een paar kaarten.

Emily Lucas

Aanbeveling

Jouw ervaring

Klantencontact zeer vriendelijk alsmede het persoonlijk kadootje en de zorg waarmee webartikel is ingepakt, zorgt dat ik website vaker ga bekijken

Angela Daanen

Perfect!

Jouw ervaring

Een supermooie dag Boeddha besteld als kado. Hartstikke mooi ingepakt en snel geleverd.

Acent Amersfoort

Positieve beoordeling

Jouw ervaring

Wat een goede service, mooie producten, prettige correct contact en snelle levering!

Snel en goede service!

Jouw ervaring

Mijn bestelling is direct opgestuurd en was goed verpakt. En er zat als verrassing ook nog een cadeautje bij, heel leuk.

Verrassende producten

Jouw ervaring

Je krijgt inderdaad een goed gevoel van de leuke dingen die je bij dit bedrijf kunt kopen. Prima service en kwaliteit voor betaalbare prijzen (snelle levertijd).
Wat mij betreft geen...
Wat mij betreft geen verbeterpunten; houden zo!

Snelle levering. Goede producten.

Jouw ervaring

Snelle en nette levering. Geen klachten.

Merakels Plat

Super

Jouw ervaring

Via een andere site kwam ik bij jullie terecht voor groeipapier. De wereld verbeteren is iets waar ik me voor inzet en dat vond ik terug in jullie webwinkel

Groeipapier

Jouw ervaring

Een fijn initiatief met originele items. Even melden: Bij levering was er in het ene pakketje waren er enkele papieren die beschadigd waren met een schreurtje en ingedeukte lijnen. In het andere... Een fijn initiatief met originele items. Even melden: Bij levering was er in het ene pakketje waren er enkele papieren die beschadigd waren met een schreurtje en ingedeukte lijnen. In het andere pakketje was er een papier mer donkere verkleuringen.

Nicole

Doet de naam eer aan!

Jouw ervaring

Zeer snelle en fijne levering. Leuk met een extra kaartje erbij.