Prima service, leuk dat kaartje erbij!

L'homme qui petille

Geweldig product en dito service

Jouw ervaring

Ik moest eigenlijk op het laatste moment een oliebrander hebben, maar kon nergens iets vinden. Hier vond ik wél een hele mooie. Ik rekende erop dat het wel even zou duren voor ik hem binnen zou... Ik moest eigenlijk op het laatste moment een oliebrander hebben, maar kon nergens iets vinden. Hier vond ik wél een hele mooie. Ik rekende erop dat het wel even zou duren voor ik hem binnen zou hebben, maar tot mijn verbazing en vreugde was hij de volgende dag al binnen! En ik kreeg er ook nog als bonus twee zakjes voor lekkere thee bij. Een hele goede ervaring dus!

Super snel ..

Jouw ervaring

Snel en makkelijk besteld en geleverd....helemaal top !

Geweldig

Een mooi sieraad gekocht
Het is heel leuk verpakt, en ook iets extra,s erbij
daar wordt ik vrolijk van.

Mooie spreuken, goede service

Jouw ervaring

Duidelijke webshop, mooie producten. Jammer dat voor een brievenbuspakketje euro 3,95 betaald moet worden, kan mijn inziens goedkoper.

Lotusbloemzaadjes

Jouw ervaring

Ik ben erg tevreden, de bestelling is snel en goed verzorgd geleverd.

Marianne van de Rest

Aankoop 12mm wisselstenen

Jouw ervaring

Vriendelijke en snelle reacties op mails, zeer fraaie, unique en verzorgde verpakking, snelle verzending. Klant is koning gevoel!

Harry

Feels good🌝

Jouw ervaring

Snelle service, kwaliteit vs product is goed, mooie goederen en wat attent om er een poppetje met wens bij te doen. Miranda weet hoe het hoort 👍🏽.

Verfijnde service

Jouw ervaring

Dankzij een fijne korting kocht ik eindelijk mijn zo geliefde om mane padme hum ring. En kreeg hem snel bezorgd
En alle lieve kleine kadootjes erbij onderstrepen de spirituele sfeer waarin...
En alle lieve kleine kadootjes erbij onderstrepen de spirituele sfeer waarin jullie werken.
Super!

Top service!

Jouw ervaring

De bestelling kwam al heel snel en na mijn bestelling kreeg ik nog een cadeautje (meer info en samples over het desbetreffende product) toegestuurd. Ik vond dit erg leuk!