Linda

This really made me feel good

Jouw ervaring

Wist van het bestaan van de site maar kon de naam steeds niet onthouden. Dus nu maar als favoriet in mijn pc gezet. Goed assortiment producten. Zag hét cadeautje voor iemand op de site maar had het... Wist van het bestaan van de site maar kon de naam steeds niet onthouden. Dus nu maar als favoriet in mijn pc gezet. Goed assortiment producten. Zag hét cadeautje voor iemand op de site maar had het wel al de week erna nodig. Via mail en een ticket (ik ben nogal van het dubbelop) gevraagd hoe lang het zou duren voor ik het binnen had. Kreeg via zowel de e-mail als de ticket zeer snel reactie. Het cadeautje was er, mooi als cadeautje ingepakt + iets extra's al de volgende dag. Heel erg blij mee.

Leuke website, correcte en snelle levering

Jouw ervaring

Vlotte service en snelle levering!

Bijzonder.

Jouw ervaring

Ben heel tevreden, bijzondere kaarten, snelle toezending,m helemaal OK.

Ineke Spijker

Goed verzorgd

Jouw ervaring

Vorige keer heb ik ook een beoordeling gegeven ,maat nooit het beloofde presentje ontvangen :dat kan natuurlijk ook aan Post nl. liggen .

Astarte Rituelen & Ceremonies

Goede service

Jouw ervaring

Hallo Miranda, wij als organisatie van Een dood die je niet meer vergeet, zijn zeer tevreden over de service en klantgerichtheid die je hebt geleverd. Wij wilden groeipapier voor een... Hallo Miranda, wij als organisatie van Een dood die je niet meer vergeet, zijn zeer tevreden over de service en klantgerichtheid die je hebt geleverd. Wij wilden groeipapier voor een herdenkingsbijeenkomst. Op het groeipapier hebben we namen geschreven van de overledenen en tijdens de herdenking voorgelezen. Mensen konden na afloop de namen mee naar huis nemen. De hartjes die je hebt meegeleverd vonden we heel attent. Die hebben we midden in de herdenkingsschalen geplaatst. Ik stuur je nog een foto.

Zeer tevreden

Jouw ervaring

Prima. Snelle levering met nog een extraatje ook

Top!

Jouw ervaring

Bestelling snel mogen ontvangen. De items waren zelfs al als kadootjes ingepakt :-)

Kaartjes en magneet

Jouw ervaring

Heel blij met de aankoop , perfect zoals op de foto snelle service

Erg tevreden

Jouw ervaring

De levering was erg snel en ik ben super blij met mijn aankoop! Ik vond het leuk dat er Yogi Tea als kleinigheidje bij mijn bestelling zat. Ik koop hier zeker weer.

Jolanda

Perfect!!

Jouw ervaring

Een (kleine) bestelling gedaan wat ik heel snel thuis bezorgt kreeg (1dag) zeer netjes en smaakvol ingepakt. Ik was er zeer content over!!