Jolanda

Perfect!!

Jouw ervaring

Een (kleine) bestelling gedaan wat ik heel snel thuis bezorgt kreeg (1dag) zeer netjes en smaakvol ingepakt. Ik was er zeer content over!!

Nathalie

Super service en heel blij met het product

Jouw ervaring

Snelle service en antwoord op mijn vragen. Ook snelle verzending na mijn bestelling. Gewoon TOP! Thanks :)

Cuido.

Uitstekend. Hele vlugge toelevering.

Jouw ervaring

Niet alle producten op de site waren op voorraad. Wel werd wat ik bestelde zeer vlot en zelfs mooi ingepakt, bezorgd. Een fijne webshop met persoonlijke aandacht voor de klant!

Veroni Steentjes

Leuke website met cadeautjes voor een betere wereld

Jouw ervaring

duidelijke website met een fijne sfeer en goede indeling

Mooie boterlamp

Jouw ervaring

Op zoek naar die ene wit metalen boterlamp. Ondoenlijk leek het, ik had nog een paar dagen voordat ik hem cadeau wilde doen. In vertrouwen dat hij kwalitatief goed zou zijn (niet zo’n lichtgewicht... Op zoek naar die ene wit metalen boterlamp. Ondoenlijk leek het, ik had nog een paar dagen voordat ik hem cadeau wilde doen. In vertrouwen dat hij kwalitatief goed zou zijn (niet zo’n lichtgewicht dingetje) bestelde ik hem. Binnen een dag had ik een prachtige, stevige boterlamp binnen, met lont, kaartjes en een zakje thee. Wat een service.

Loes

Feestje om uit te pakken

Jouw ervaring

Het was een feestje om mijn bestelling uit te pakken. Naast de mooie kaarten die ik besteld had zat er ook een kaart in van Things that make you feel great & 2 zakjes thee om te proberen. Het was een feestje om mijn bestelling uit te pakken. Naast de mooie kaarten die ik besteld had zat er ook een kaart in van Things that make you feel great & 2 zakjes thee om te proberen.

Een echte verwennerij door de brievenbus! En een hele snelle levering!

Wendy

Goede service!

Jouw ervaring

Ik heb een lotus hanger besteld voor mijn moeder, die snel geleverd werd op haar adres in een leuke verpakking met thee vertelde ze me.

Toen ik de bestelling gedaan heb en het...

Toen ik de bestelling gedaan heb en het bezorgadres veranderd had naar die van mijn moeder, werd mijn naam veranderd in die van mijn moeder. Ik kreeg een bevestigingsmail onder haar naam.

Een idee: de keuze krijgen om een cadeautje naar iemand en de factuur naar jouw adres te kunnen sturen. Nu kreeg mijn moeder het cadeautje met de factuur/betaling erbij.

Frédérique/ Vertelvrouwe

Tevreden klant

Jouw ervaring

De producten die jullie aanbieden spreken mij heel erg aan. Wel moest ik nogal zoeken om de groeikaarten te vinden, die stonden niet op een voor mij logische plek. Ook had ik niet meegekregen dat er... De producten die jullie aanbieden spreken mij heel erg aan. Wel moest ik nogal zoeken om de groeikaarten te vinden, die stonden niet op een voor mij logische plek. Ook had ik niet meegekregen dat er geen enveloppen bij zaten. Niet goed gelezen waarschijnlijk.
Maar de levering was verder prima en lekker op tijd.

Mary Burger

Goed, snel, mooi verpakt