Charlotte

Niks te klagen

Jouw ervaring

Vrij kleine bestelling, was snel binnen. Leuke kleine verrassinkjes erbij (zakje thee en goodcoins).

Sanneke

Titicaca vingerpopjes kerststal

Jouw ervaring

Snelle levering, het kerststalletje met de popjes zag er net zo uit als op de foto van de website: schitterend!
We zijn heel tevreden met de aankoop!

Heel goed.

Jouw ervaring

Er is snel en adequaat bezorgd wat ik besteld had.Heel goed

Prima service

Nvt

Monique

Mooie kaarten en prima service

Jouw ervaring

De kaarten met bloemenmix zijn van mooie kwaliteit, leuke zichtbare zaadjes en dik papier, wat het wel wat lastig maakt om op te schrijven. De levering is snel in een mooi doosje.

Anka

Super !

Jouw ervaring

Ik heb online een artikel gekocht. Website is duidelijk en de betaling ging zonder problemen. Pakketje snel opgestuurd. Ik kreeg de TrackTrace code doorgestuurd. Daar was ik wel blij mee, want er... Ik heb online een artikel gekocht. Website is duidelijk en de betaling ging zonder problemen. Pakketje snel opgestuurd. Ik kreeg de TrackTrace code doorgestuurd. Daar was ik wel blij mee, want er waren wat probleempjes met de postbezorging. Daarom kon ik direct reageren. Na bellen met Thingsthatmakeyoufeelgoed, hadden we de mogelijkheden besproken hoe dit opgelost kon worden, want zij vond het heel vervelend voor mij. Uiteindelijk was hulp niet nodig omdat mijn pakje gelukkig toch afgeleverd werd. Weliswaar iets later dan gepland, maar dat maakte niet uit voor mij. Hartelijk bedankt voor de geboden hulp! Super !

Top!

Jouw ervaring

Snelle levering en het product voldoet helemaal aan mijn verwachting. Persoonlijke touch door toevoeging van thee.

r. van linde

Prima bedrijf

Jouw ervaring

Zeer klantvriendelijk, mooie prijzen, gekoppeld aan korting, prima productinfo, een aanrader als je cadeautjes zoekt voor jezelf en anderen.

Mooie dingen voor het leven

Jouw ervaring

Ik ontvang snel de mooie cadeautjes die ik bestel

Mardou De Leyweg

Fijne service

Jouw ervaring

Goede communicatie, met zorg verpakt, een klein kadootje erbij. Ga zo door!