Keurige levering

Snel, vriendelijk, mooie spullen

Cl

Top service

Jouw ervaring

Alles was perfect; snelle reactie, snelle levering

Carla

Echt een aanrader

Jouw ervaring

Leuke workshop, vriendelijke begeleiding, prachtig resultaat

Lin

Supergoed

Mooie producten, snelle levering

PediKris Pedicure en Oosterse massage

Super!

Jouw ervaring

stipte levering, extratje erbij, goede prijs - kwaliteit

Susie

Superblij met mijn mala!

Jouw ervaring

Met dank aan @things_that_make_you_feel_good heb ik mijn eigen mala mogen maken.
Het zijn mijn lievelings kleuren maar toch heb ik de half edelstenen helemaal op gevoel gekozen wat ik op dit moment nodig heb. 💕
Miranda gaf nog aan dat een mala maken beetje gaat als het leven; je begint met een bepaald idee en gaandeweg veranderd er van alles!
Ik ben heel gelukkig met het resultaat want het is mooier geworden dan ik had gehoopt!
Uitstekend verzorgde workshop met een warme welkom, overheerlijke vegetarische lunch en verassende mooie goodiebag bij het weggaan.

Wil jij je eigen mala maken, dan raad ik @things_that_make_you_feel_good van harte aan!!🙌🏽

Anne e

Prachtig kadootje gekocht

Jouw ervaring

Super mooi verpakt zilveren kettinkje. Kant en klaar kado

Liesbeth

Bestelling groeipapier

Jouw ervaring

Bij de verzending ging helaas iets mis maar dat was na een mail van mij snel verholpen. De afwikkeling was erg klantvriendelijk.

Henk

Horloge op tijd

Geweldig

Pas Nijl

Bedeltjes, armbandje

Jouw ervaring

Ik had 4 bedels besteld en de volgende dag lagen ze al op de deurmat. Supersnel verstuurd en de eigenaresse was erg attent omdat ik nog een andere had besteld en dat was een hanger.
Gelukkig...
Gelukkig maar want anders had ik een verkeerde gekregen.

Erg servicegericht en klantvriendelijk.