Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Annemiek

Ik vind de prijs-kwaliteitsverhouding niet kloppen.

Mark Mulders

Vond het ontzettend jammer dat de letters zo klein waren op de mok

Paul Kuipers

Goede print en kwaliteit. Het werken met de tool was even een uitdaging maar uiteindelijk gelukt.

Kevin

Bedrukte bodywarmers besteld voor een beurs. Bodywarmers zijn niet aangekomen, waardoor we zonder bedrijfskleding kwamen te zitten. Pakket was bezorgd volgens T&T, maar we hebben dit niet ontvangen.... Bedrukte bodywarmers besteld voor een beurs. Bodywarmers zijn niet aangekomen, waardoor we zonder bedrijfskleding kwamen te zitten. Pakket was bezorgd volgens T&T, maar we hebben dit niet ontvangen. Kan een keer gebeuren dat dit kwijtraakt bij de post, maar was erg vervelend. Dit was eind januari.

Als compensatie zouden de bodywarmers nog een keer worden gemaakt en opgestuurd. Prima. Op dinsdag 7 maart (1,5 maand later) hadden we nog een beurs (in Duitsland) en hadden we de kleding nodig. 2 weken van tevoren heb ik dit bedrijf gebeld om er zeker van te zijn dat de bodywarmers op tijd geleverd werden. De bestelling was in gang gezet gaven ze aan. Wel wat laat.. maar ze wilde eerst het geschil met GLS afwachten.. (niet een erg klantgerichte oplossing om ons hierop te laten wachten).

Een week van tevoren belde ik nog een keer voor de status van de order. Toen gaven ze aan de de maat L (meest gebruikte maat bij mijn bedrijf) niet op voorraad bleek bij de leverancier en dat dit dus niet op tijd geleverd zou worden.

Aangezien ze nog 3/4 werkdagen hadden voor een oplossing, leek dit me niet onmogelijk om op te lossen. Ze zouden gaan kijken voor een oplossing en mij laten weten wat de oplossing zou worden. Ik ben niet meer teruggebeld/gemaild en de bodywarmers maat L zijn te laat geleverd en heb deze dus (WEER) niet kunnen gebruiken tijdens een beurs. Ze werden de maandag geleverd, toen we al in Duitsland waren...

Dit kan een ongelukkig incident zijn, maar ze hadden dit wel iets beter en meer pro-actief kunnen oplossen. Hopelijk een leermoment...

José van Breugel

Snelle levering, klantvriendelijk, mooi resultaat.

Erwin Zoetman

Het eindresultaat was gewoon goed en dat voor de eerste keer

Jan Rouwens - Dynagraphic

Mooie kwaliteit, mooie uitvoering en zeer redelijke prijs!

Henk

Wat we gevraagd hebben, hebben ze ook geleverd

Samani Agard

Goed, alleen sommige druk werk kon beter

Linsey van den Heuvel

Prachtige kwaliteit truien die ik heb laten bedrukken met het logo. Tijdens telefonisch contact gevraagd of de bestelling met spoed kon worden behandeld omdat ik de truien op korte termijn nodig... Prachtige kwaliteit truien die ik heb laten bedrukken met het logo. Tijdens telefonisch contact gevraagd of de bestelling met spoed kon worden behandeld omdat ik de truien op korte termijn nodig had, dat was na aanlevering van illustrator bestand geen enkel probleem en de truien kwamen netjes op tijd binnen. Top service en top kwaliteit! Aanrader!