Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

E

Veel gezeur over dat mijn png’s niet zouden werken, 3 verschillende versies gestuurd en uiteindelijk is het ze toch gelukt om een deel van de print in de verkeerde kleur af te drukken.. verder wel... Veel gezeur over dat mijn png’s niet zouden werken, 3 verschillende versies gestuurd en uiteindelijk is het ze toch gelukt om een deel van de print in de verkeerde kleur af te drukken.. verder wel blij met het resultaat maar jammer van de communicatie

Reactie TextieldrukShop:

Beste E,
Bedankt voor je review.
Beste E,
Bedankt voor je review.
Je hebt de afbeeldingen in Canva opgemaakt. Als je geen betaalde versie van Canva hebt dan krijg je zeer lage kwaliteit afbeeldingen van Canva. Je DPI van je afbeeldingen zijn 30, Alles onder de 150 is zeer te slecht printen. We hebben je daarom gemaild voor een beter bestand.
Communicatie gaat via de mail, omdat je verder ook geen telefoonnummer hebt achtergelaten. We konden je daarom ook niet bellen. Zodra wij een mail hebben reageren wij direct, omdat we snel willen leveren.
Ik hoop dat het zo allemaal helder is.
Mvg,
Tufan

Roel Defauwes

Beter als verwacht en snelle service

Lars Lichtenberg

Een van de twee petten zat een zwarte vlek op

Ives Verhulst

Prima, alles vlot geleverd zoals besteld

Chris van Dijk

Super goed en snel. Alleen telefonisch niet bereikbaar voor vragen.
Super goed en snel. Alleen telefonisch niet bereikbaar voor vragen.
Bevestiging kwam nl met verwachte zenddatum terwijl opdracht gegeven was met zelf afhalen. Dus wat onzekerheid hierover die graag telefonisch besproken was.

Mick Paulissen

Bedrukking veel te groot tegen over ontwerp

Maarten

Helemaal top! Niet op aan te merken! Logo dat ik had gemaakt was gedetailleerd en ingewikkeld maar is perfect bedrukt!!

Jur Broekhuis

Top, zelfs extra precies bijgesneden wat mij zelf niet lukte