Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Bram - Makameten.nl

Prima petjes, verwacht geen zware kwaliteit maar voor ons voldoende. De pet is een soort truckerpet design, de voorkant is vrij hoog, dit is op de productafbeelding niet goed te zien. Wat extra... Prima petjes, verwacht geen zware kwaliteit maar voor ons voldoende. De pet is een soort truckerpet design, de voorkant is vrij hoog, dit is op de productafbeelding niet goed te zien. Wat extra foto's van de echte pet (geen cartoon) zou een plus zijn.

Oscar Kloet

Helemaal top service

Esther Smit

Ik wil graag een aantal kledingstukken bestellen. Bij de damespolo's staan geen maattabellen. Bij de sweater staan bovenaan kleuren zonder naam en onderaan kleuren met kleurnaam. Boven en onder... Ik wil graag een aantal kledingstukken bestellen. Bij de damespolo's staan geen maattabellen. Bij de sweater staan bovenaan kleuren zonder naam en onderaan kleuren met kleurnaam. Boven en onder komen niet overeen en ik heb geen idee welke kleur ik nu moet bestellen. Ik wil bv een vest in natural bestellen maar deze staat wel onderaan in de lijst maar niet bovenaan in de keuzes. Dus ik denk ik bel even. vrijdagochtend 2 x geprobeerd. Wordt niet opgenomen. Mail gestuurd met verzoek mij te bellen. is niet gebeurd. Maandagochtend weer 3 x geprobeerd, alle keuzes in het keuzemenu geprobeerd maar nergens wordt er opgenomen. Dit geeft mij erg weinig vertrouwen in dit bedrijf.

Thomas van Beugen

Verkeerde product geleverd en matige kwaliteit.

Yannick

Kwaliteit van de print is super goed!

Eelke Huijben

Vriendelijk mensen bij vragen en goed te bereiken

Egbert Horst

Soepel en gemakkelijk

Kevin Wames

Levering duurt vrij lang, wordt wel duidelijk aangegeven maar 5 werkdagen voor 1 pet vind ik vrij lang