Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Iris Van Ermen

Super snelle levering, zeer mooi bedrukte petjes!

Dylan

Petten die ik heb besteld waren zeer krom/misvormd.. helaas.. Bedrukking zag er wel goed uit!

Frederike van Veeren

Ik ben echt onhandig en ik wilde een shirt maar kreeg t ontwerp programma niet onder de knie. Vandaar dat ik een pet heb besteld. Minder uit te zoeken en te rommelen.

Lammie Van Nieuwenhoven

Super werk leveren ze toppie

Siem van den Bergh, Delft

Prima communicatie, snelle levering en prachtig eindresultaat. Heel tevreden met mijn Kinkspet! 👍🏼

Arie

4 weken geleden 2 jassen besteld via de online tool om ze te ontwerpen. 2 weken later in huis blijkt de helft er niet op te staan en de borst logo aan de verkeerde kant. Ik moest ze terug sturen zo... 4 weken geleden 2 jassen besteld via de online tool om ze te ontwerpen. 2 weken later in huis blijkt de helft er niet op te staan en de borst logo aan de verkeerde kant. Ik moest ze terug sturen zo dat ze het gingen aanpassen. Nu weer terug gekregen en nu staat wel alles erop! Alleen zie je heel duidelijk dat wat ze hebben verwijderd (borst logo) nog op de jas staan. En wat denk je geen gehoor meer van het betreffende bedrijf na dat ik een mail heb gestuurd met het verzoek erin of 2 nieuwe of geld terug. Het is tenslotte hun (website fout waardoor het niet goed is gegaan) ik zeg op mijn beurt niet meer bestellen hier. Ook telefonisch totaal niet te bereiken en krijgt steeds het zelfde bandje dat het druk is. Als er veel fouten gemaakt worden dan snap ik dat je het druk hebt ja. UPDATE!!! Ondertussen hebben ze keurig gehoor gegeven en heb zoals gewenst 2 nieuwe jassen gekregen, dank daarvoor. Ik zal in de toekomst gewoon weer een bestelling plaatsen en ga er gewoon vanuit dat het dan goed gaat. tot de volgende keer en nogmaals bedankt dat het is opgelost.

L

Een “oversized” boyfriend shirt besteld in de maat Medium, dit lijkt echter een xs voor vrouwen. Heb er precies niks aan.

Reactie TextieldrukShop:

Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback. U mag ons een mail sturen met uw ordernummer naar klantenservice@textieldrukshop.nl, dan helpen wij u graag verder.

kwispeltaartjes

Het logo is netjes gedrukt en zelfs uitgesneden. Dit had ik ook gehoopt. Maar omdat dit niet zichtbaar was, had ik dit niet verwacht. Wanneer dit op de site duidelijk was aangegeven was ik... Het logo is netjes gedrukt en zelfs uitgesneden. Dit had ik ook gehoopt. Maar omdat dit niet zichtbaar was, had ik dit niet verwacht. Wanneer dit op de site duidelijk was aangegeven was ik waarschijnlijk voor een andere kleur shirt gegaan. Ook het proces verloop mag meer openheid geven. Vorige week maandag besteld, op woensdag een mailtje dat ze bezig zijn. En daarna een week niks. Uiteindelijk kregen we het afgelopen woensdag. Gelukkig op tijd, zodat we gisteren wel goed konden shinen op een evenement.

K. Smit

Bestelling, 2 bedrukte caps, gedaan en met 4 werkdagen in huis !!!
Prachtige kwaliteit caps en mooi bedrukt met een tekst.
Eventuele volgende bestellingen zullen we zeker weer hier...
Bestelling, 2 bedrukte caps, gedaan en met 4 werkdagen in huis !!!
Prachtige kwaliteit caps en mooi bedrukt met een tekst.
Eventuele volgende bestellingen zullen we zeker weer hier plaatsen !
TOP !!!!👍🏻