Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Mark van Es

Het duurt heel erg voordat ik altijd mijn artikelen heb

Marieke Postma

Trui heeft totaal andere kleur en vorm dan in het ontwerp op de site en ik wacht al dagen tot iemand reageert op mijn vraag hierover. Kwaliteit en service niet goed dus.

Reactie TextieldrukShop:

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Bedankt voor je review. Zoals ook al in de mail aangegeven, je hebt de groene kleur besteld en wij hebben deze ook geleverd. Wij adviseren om de beschrijving te bekijken voor de ware kleuren voordat je de bestelling plaatst. Dit staat duidelijk in het rood bij kopje "Kies je kleur".

CT

Bestelling ging gemakkelijk en op tijd geleverd, top!

Debby

Heel blij met de jas

Boezings Amateur Theater

Topservice!!

Marleen Aalders

Voor een vriendin en mijzelf 2 hoodies laten bedrukken met een tekst die ik op mn telefoon had gescreenshot. De kwaliteit is echt ontzettend goed!! Mooi gedrukt en de hoodie is van zeer mooi... Voor een vriendin en mijzelf 2 hoodies laten bedrukken met een tekst die ik op mn telefoon had gescreenshot. De kwaliteit is echt ontzettend goed!! Mooi gedrukt en de hoodie is van zeer mooi materiaal!

SEBrakels

Ik ben super goed geholpen. Toen mijn afbeeldingen niet van kwaliteit waren hebben ze contact met mij opgenomen zodat ik het beste resultaat zou krijgen, super!!

Anita van der Voort / BuZz Leiden

Service is prima, bestelgemak ook goed. Echter de bestelling was een hele andere kleur dan wij besteld hadden. We zijn hier nog een oplossing voor aan het vinden. Hopelijk lukt dat snel.

Vera van Hout

Goed advies en goede ondersteuning bij het vervolmaken van je ontwerp. Heldere communicatie over de levertijd.

Wolfram Macharis

Perfect