Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

J. Meijer

Mooi resultaat!

Constantijn

2 Russel vesten met eigen logo besteld, prima kwaliteit.

PSP buitenspelen

De maattabel is fijn. Zo hoef je niet te twijfelen of het wel/niet goed past. De kwaliteit bij levering was erg goed. Ze hebben het logo zo aangepast dat het nog beter uitkwam op de achtergrond. Dat... De maattabel is fijn. Zo hoef je niet te twijfelen of het wel/niet goed past. De kwaliteit bij levering was erg goed. Ze hebben het logo zo aangepast dat het nog beter uitkwam op de achtergrond. Dat vond ik top. De levering was goed zoals verwacht. En het doorsturen van een aanvullend eps bestand ging makkelijk en snel. Nu afwachten hoe lang de bedrukking goed en mooi blijft.

Aart de Gans

Goede informatie voor de aankoop en daarna. En de theoretische informatie klopte ook in de levering. Klasse

Werner Tips

Zeer goed

Suzan Renkema

Erg tevreden met het eindresultaat. Een mooie pet met opdruk voor de verjaardag van mijn vader.

Dick Gerrits

Heel tevreden over produkt en service ! Bij afhalen van bedrukte produkt geholpen door vriendelijke jongedame.

Vincent / Underscore Fashion

Goed bedrijf, vaak truien of t-shirts besteld voor mij zelf. Print zit er nog steeds goed op na een aantal keer wassen. Verder goed geholpen toen ik het verkeerde binnen had gekregen dus ga hier... Goed bedrijf, vaak truien of t-shirts besteld voor mij zelf. Print zit er nog steeds goed op na een aantal keer wassen. Verder goed geholpen toen ik het verkeerde binnen had gekregen dus ga hier zeker vaker bestellen.

A. Kocken

Bedrijf prima. Afhaalpunt erg slechte service qua openingstijden.