Tevredenheid over het product

Prima bedrijf

jaimy van t veen

Goed bedrijf

Jurgen Damen

Ik kreeg een muts minder binnen dan verwacht

Tony Bakker

Zeer prettig. Ik maakte een foutje. En dat was echt zeer netjes en prettig opgelost.

Nick Kievits

Goede service

Sandra Sintnicolaas

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen bestel gemak/ontwerp is lastig aangegeven, daar ben je een tijd mee bezig

Vicky Andries

Logo iets te klein uitgekomen op produkt. Vond het moeilijk om dit in de juiste grote toe te passen

Particulier

Heel slecht, niet bestellen hier. Wanneer je iets wilt laten drukken verwacht je een sample / foto van hoe het wordt. Bij dit bedrijf niet. Ze leveren lelijk werk. Bijvoorbeeld je logo of afbeelding... Heel slecht, niet bestellen hier. Wanneer je iets wilt laten drukken verwacht je een sample / foto van hoe het wordt. Bij dit bedrijf niet. Ze leveren lelijk werk. Bijvoorbeeld je logo of afbeelding met een wit vlak erachter. Bij een klacht, zeggen ze simpel zo heb je het besteld.

Reactie TextieldrukShop:

Beste Linda,
Beste Linda,
Bedankt voor je review. Zoals wij ook al in onze email verkeer hebben aangegeven. Je hebt het logo met een witte achtergrond zelf op de jas geplaatst en besteld. Als je een logo met een witte achtergrond besteld dan gaan wij er vanuit dat jij dat zo wilt hebben. We hebben verder ook geen notitie/mail ontvangen met daarin dat je het witte achtergrond niet wilt hebben.
Met vriendelijke groeten,
TextieldrukShop