Tevredenheid over het product
Bestelgemak (Ontwerp tool)

Baukje Pama

Prima service

Roel van Voorst

Makkelijk en snel te bestellen en t eindresultaat is erg goed bevallen!

Kim

Enige lastige is dat de twee plaatjes online van elkaar verschillen van kleur met bellen werd gezegd dat de foto onderaan de werkelijkheid is maar het is juist de kleur van het ontwerp..

Marco

Contact gehad met een van de mensen van 'TextieldrukShop' aangegeven erg tevreden te zijn over de kwaliteit van de bestelde hoodie en het drukwerk. Echter is de hoodie veel te groot, dit terwijl ik... Contact gehad met een van de mensen van 'TextieldrukShop' aangegeven erg tevreden te zijn over de kwaliteit van de bestelde hoodie en het drukwerk. Echter is de hoodie veel te groot, dit terwijl ik als referentiekader mijn eigen garderobe heb aangehouden.

Tijdens het contact netjes aangegeven en begrijp dat mede doordat bestellingen speciaal op verzoek van de klant worden bedrukt deze niet retour kunnen, maar wel graag een passende oplossing zoek.

Geen oplossing mogelijk, dan een tegemoetkoming van 7 euro vanuit TextieldrukShop bij een nieuwe bestelling. Uiteindelijk aangeboden om meer dan de helft van de order namelijk 30 euro zelf bij te dragen, 'maar meneer dan kon er niets meer verdiend worden', dus dat was geen mogelijkheid.

Erg jammer!

Ik denk dat de grootste toegevoegde waarde van webwinkels juist ligt in het stuk aftersales waarbij TextieldrukShop mijn inziens de plank behoorlijk mist.

Reactie TextieldrukShop:

Beste Marco,
Bedankt voor je review.
Beste Marco,
Bedankt voor je review.
Je hebt een oversized hoodie besteld. Deze vallen groter uit dan normaal. Dit staat op de product pagina en ook in de maattabel. Bedrukte items kunnen we helaas niet retournemen.
We begrijpen de situatie en zijn ook bereid om je tegemoet te komen, maar niet op de manier die jij voorstelt. De verantwoordelijkheid ligt immers bij de klant om de juiste maat te kiezen.
Mvg,
Kerim
TextieldrukShop

Lore Vanduffel

Leuk om je eigen textiel te personaliseren.

Hanna

Super kwaliteit en na een belletje heel snel leverbaar!