Terapy

Elsa

Pakket is nooit gekomen en we hebben ook nog geen terugkoppeling gekregen

Mooie producten

Reactie Terapy:

Na het lezen van deze review hebben wij gelijk contact gezocht met de klant. In dat contact hebben wij uitgelegd dat wij voor de verzending geheel afhankelijk zijn van de vervoerder en de... Na het lezen van deze review hebben wij gelijk contact gezocht met de klant. In dat contact hebben wij uitgelegd dat wij voor de verzending geheel afhankelijk zijn van de vervoerder en de informatievoorziening van diezelfde vervoerder. Gelukkig was hiermee de klacht naar tevredenheid opgelost.

Jan V

Top producten, snelle levering. Zijn niet goedkoop, maar is het zeker waard. Kussens en zitzakken zijn heerlijk comfortabel.

Comfort

Astrid Ydema

Direct snel contact

Bij vraag direct antwoord

Jean-Yves Deboodt

Very good experience, fast & efficient delivery

Quality & fast delivery

Ekaterina Miretskiy

Leuk

goede product

Bettine Widdershoven

Ik had al eerder een Terapy Elly gekocht en deze was na verloop van tijd erg slap geworden en zijn vorm verloren. Het was tijd voor een nieuwe. Deze nieuwe gaf wat problemen bij de bestelling: Zo... Ik had al eerder een Terapy Elly gekocht en deze was na verloop van tijd erg slap geworden en zijn vorm verloren. Het was tijd voor een nieuwe. Deze nieuwe gaf wat problemen bij de bestelling: Zo kon ik de kleur niet aangeven. Maar na een telefoontje was het zo gefikst en stond de nieuwe zitzak al voor de deur. Dit exemplaar is beduidend steviger dan de vorige. Zelfs zo dat ik hem op het moment iets te hard vind; hij beweegt nauwelijks mee. Ik hoop dat ie snel wat losser en soepeler wordt. Mijn ervaring is dus 'gemengd'.

Ik vond snel wat ik wilde, maar.....

Petra

Heel vriendelijk en behulpzaam

Overzichtelijk

Erna Grolle

Goed niet goedkoop maar je hebt wel wat!

Mooi product

Reactie Terapy:

Hallo Erna
Fijn dat je de zitzak van Terapy nog steeds lekker vindt zitten.
We zullen je advies in gedachten houden.
Vriendelijke Groet
Terapy Team

Tessa Van der ree

Ik ben heel tevreden, had al een zitzak maar wilde een andere kleur hoes. In eerste instantie beviel de kleur niet en na contact met de klantenservice heb ik kosteloos de hoes om kunnen ruilen. Hele... Ik ben heel tevreden, had al een zitzak maar wilde een andere kleur hoes. In eerste instantie beviel de kleur niet en na contact met de klantenservice heb ik kosteloos de hoes om kunnen ruilen. Hele goede service en fijne zitzak!

Heerlijke zitzak en goede service

Terapy

Kwaliteit is goed en mooie kleuren