Terapy

?

Reactie Terapy:

Beste klant,
Beste klant,
Helaas herkennen wij ons niet in uw kritische review. Volgens onze informatie hebben wij ook geen contact met u gehad, geen telefonisch of mail contact. Derhalve hebben wij u ook een mail gestuurd, waarin wij verduidelijking hebben gevraagd omtrent uw review. Zou u deze voor ons willen beantwoorden, zodat wij aan de slag kunnen met uw punten.
Het Terapy Team

Snelle levering, goede verpakking

F.Boemer

Heerlijke zitzak aangeschaft, zit goed voor mijn kinderen als voor mezelf

Duidelijke omschrijving van de zitzakken (doelgroep, formaat etc)

Pierre Kemseke

Prima! Eerlijk is eerlijk, initieel verliep het niet op wieltjes. Order was zoek bij DHL en ik kreeg niet direct feedback waarom mijn order zo lang onderweg was. Maar eens ik contact met Terapy had... Prima! Eerlijk is eerlijk, initieel verliep het niet op wieltjes. Order was zoek bij DHL en ik kreeg niet direct feedback waarom mijn order zo lang onderweg was. Maar eens ik contact met Terapy had opgenomen hebben ze alles gedaan om ons de producten dan daadwerkelijk ASAP te bezorgen. Op en top professioneel!

De producten. Eerste product hebben we aangekocht 5 jaar terug. En nu willen we meer.

Goede website en snelle levering

Duidelijke informatie

Ankie Thierry

Onze Baloo is net afgeleverd. Heel blij mee.

Uiteindelijk goed afgeleverd.

marieke.post@soulfuldevelopments.com

Producten zijn goed. Helaas wel 2 x besteld en beide keren is de levering sterk vertraagd. 2e levering is ook nog steeds niet aangekomen overigens.

Leuke en fijne producten, persoonlijke support

Monique

Heel tevreden

Duidelijke instructie en product informatie

Michèle Davison

Top service ! Levering zeer snel ! Top produkt ! Aan te raden.

Levering zeer snel en top produkt.