Terapy

Birgit Pennings

Het is een heerlijke big baloo, de warme variant van een hangmat! En ook fijn dat ik de hoes makkelijk kon ruilen!

Correcte levering, goede klantvriendelijkheid

Susanne Garburg

Zeer comfortabele zitzakken maar helaas slijt de hoes erg snel

Knus

Margret Janssen

Ik heb 2 kussens. Een klein yoga kussentje en de hele grote Baloo.

Uitgebreide informatie. Filmpjes.

R Vondeling

Al enkele jaren een prima zitzak, alleen de hoes was gaan lubberen, nu een donker rode gekocht die jammer genoeg wel de stofpluisjes beter laat zien dan onze oude oranje. Helaas hierover zelf niet... Al enkele jaren een prima zitzak, alleen de hoes was gaan lubberen, nu een donker rode gekocht die jammer genoeg wel de stofpluisjes beter laat zien dan onze oude oranje. Helaas hierover zelf niet nagedacht.

nvt

Hendrik van Dorsser

Eenvoudig

Eenvoudig bestelling, snelle levering

Vincent van Heur

Mixed bag. Heerlijke zitzak. Helaas snel gaatje in de hoes. Mocht hem echter meteen omruilen. Nu hopen dat dit exemplaar langer meegaat. Hoe dan ook: zit fantastisch!

Zitzak zit fantastisch.

De graaff

Ik heb al jaren een Terapy Baloo en we leven er op! De zitzak zit heerlijk en toen ik hem kocht zaten er kleine bolletjes vulling in waardoor hij superzacht zat en zich vormde naar je lijf.... Ik heb al jaren een Terapy Baloo en we leven er op! De zitzak zit heerlijk en toen ik hem kocht zaten er kleine bolletjes vulling in waardoor hij superzacht zat en zich vormde naar je lijf. Inmiddels heb ik hem al twee keer bijgevuld en de laatste keer kreeg ik grote bolletjes opgestuurd van Terapy. Deze vind ik toch wat minder. Bovendien zakken ze sneller in. Daarnaast heb ik al twee hoezen versleten. De hoezen slijten door zonlicht. De stof wordt dan dunner. We hebben nu een hoes gehad met meerdere kleuren. Deze sleet nog sneller op de naden, er vielen gaatjes in. Jammer, want de hoezen en vulling zijn vrij duur. Je hebt er dus wel onderhoud aan en de duurzaamheid is niet zo gegarandeerd als bij gebruikelijke meubels. Maar het is toch telkens weer de moeite waard. Het blijft een fantastisch zit, hang, lig, knuffel, speel-en relaxmeubel.

Vorige website was beter.

Reactie Terapy:

Beste,
Allereerst mijn dank voor u review en uw complimenten t.a.v. onze zitzakken, daar zijn we erg blij mee, dank u wel.
U schrijft o.a. dat de hoes slijt door het zonlicht, dat klopt...
Beste,
U schrijft o.a. dat de hoes slijt door het zonlicht, dat klopt inderdaad. Onze stoffen zijn opgebouwd uit katoen en lycra en blijven een "levend" product, die onderhevig is aan zonlicht.
Om u een beetje te helpen met uw onderhoud kan ik u wijzen op de week van Black Friday, waarin we diverse prachtige aanbiedingen hebben. Mocht u voor of na Black Friday nog een hoes met korting willen aanschaffen, kunt u ons even contacten en gaan we wat voor u regelen.
Mocht ik nog meer voor u kunnen betekenen horen wij dat graag van u. Voor nu wens ik u nog veel zit, hang, lig, knuffel, speel-en relax plezier.
Het Terapy Team

Tamar Koren

Easy to order, user friendly website, speedy delivery and wonderful beanbag!!

Easy to order, user friendly website, speedy delivery and wonderful beanbag!!

Reactie Terapy:

Dear Tamar,
Thank you a lot for all the compliments.
Team Terapy

Geert Goffin

Super tevreden!

kwaliteit en comfort / leuke kleuren / duidelijke site / vlotte levering

Ann Vandendriessche

Super leuk product, gebruik de zitzakken nu al jaren elke dag

dienst na verkoop exellent, directe reactie van klantendienst ?