Terapy

Dagmar Teseling

Erg goede website, duidelijk. Goed product, ik heb een Elly zitzak gekocht en ben er erg blij mee, maar de kleur word op de website anders afgebeeld.

Duidelijk

Reactie Terapy:

Hallo Dagmar
Hallo Dagmar
Bedankt voor je Feedback het blijft moeilijk om op websites de goede kleuren weer te geven (zelfs op mijn beide beeldschermen hier zien de kleuren er niet hetzelfde uit)
Vriendelijke Groet
Karin

Eveline Visser

Prima ervaring

Snelle reactie bij contact, service mbt opsturen kleurstalen

Monica Boer

Zeer tevreden over de zitzakken!

goede kwaliteit en vriendelijk geholpen

Dorota Carlier Wicik

Vriendelijke, goed te woord gestaan. Dit was mijn tweede bestelling .

Betrouwbaar , behulpzaam, goede kwaliteit

Maartje Spit

Product

Pierre Kemseke

Uitstekende producten - uitstekende service!

Kwaliteit van de producten met ruim assortiment aan kleuren.

griet smeyers

Voor de tweede keer super!

Leuke producten

Eva Hamers

Allemaal prima

Ik heb twee terapy-zakken thuis, een van 11 en een van 6, een baloo en een elly. Worden dagelijks en intensief door de kinderen besprongen en zijn nog in prima conditie. Dat noem ik wel sterk :)

Sven te Brake

De website gaf problemen, zo wilde ik de Elly bestellen maar kon niet aangegeven welke kleur.

Snel gereageerd op mijn mail, had een vraag over de kleur blauw. Op de site zijn er 2 kleuren blauw te zien, is verwarrend.

A Mallo

De bestelde zitzak was te klein, teruggestuurd maar kwijtgeraakt bij de post, zeer behulpzaam om eea op te lossen

Info en hulp