Terapy

Naomi Venerius

De fijnste zitzakken en kussens

snelle service

Barbara K.

Uitstekend product, vriendelijke dame aan de telefoon.

Ik heb al zeven jaar een zitzak van Terapy, de kwaliteit is uitstekend. Heel leuk dat je er jaren later nog een nieuwe hoes voor kunt kopen, zo is ie weer als nieuw.

ans van de Leemkolk

Mijn bestelling was na een paar dagen nog niet aangekomen. Ik nam contact op met terapy (keek daarvoor op de website en bleek de zitzak die ik gekocht had afgeprijsd). Ik werd snel, vriendelijk en... Mijn bestelling was na een paar dagen nog niet aangekomen. Ik nam contact op met terapy (keek daarvoor op de website en bleek de zitzak die ik gekocht had afgeprijsd). Ik werd snel, vriendelijk en voortreffelijk geholpen; bleek verkeerde postcode op het pakket. Ik vertelde van de korting op de site. En behalve dat mijn pakket getraceerd werd en opnieuw verstuurd ook nog korting als op de website. Dus een en al lof!

tsja...goede en fijne zitzak en sublieme service

Carollyne Tjong Ayong

Het kostte wat inspanning via mail om alles duidelijk te krijgen. De lijsten met tarieven waren onduidelijk, incompleet en/of incorrect. Uiteindelijk is alles goedgekomen en duidelijk geworden. Mijn... Het kostte wat inspanning via mail om alles duidelijk te krijgen. De lijsten met tarieven waren onduidelijk, incompleet en/of incorrect. Uiteindelijk is alles goedgekomen en duidelijk geworden. Mijn tips en correcties op detailfoutjes op de website zijn doorgevoerd. Wat betreft de producten ben ik zeer tevreden. Ik zal zeker producten voor mijn praktijk en/of voor mijn cliënten blijven bestellen.

* Uiteindelijk zijn al mijn vragen beantwoord.
* Er is na afloop van mijn bestelling op een heel klantvriendelijke manier met terugwerkende kracht een tariefverrekening doorgevoerd.

MJ

vorm en stof stevigheid

Kyra Lokhorst-Satink

Snel antwoord, klantvriendelijk en probleemoplossend.

Snel antwoord, klantvriendelijk, probleemoplossend.

Hennie van den Bout

Snel antwoord gekregen na een vraag over slecht werkende website

problemen snel opgelost ;)

Els Catelin

Wij zijn super tevreden met onze Elly zitzak. Het is mijn zoon zijn vaste zitplekje geworden. De zitzak is heerlijk zacht en bied toch een goede ondersteuning. Echt top.

Correcte communicatie en snelle levering.

Lilyana Kutsarova

Used the beanbags before

Great products

Kitty Van der Vooren

Fijne service en goede producten

Vriendelijk, behulpzaam, goede service