Nieukoop

Telefoonhoesjes zou op voorraad zijn.
Telefoonhoesjes zou op voorraad zijn.
Helaas was dat niet het geval netjes een mail gekregen dat ze het binnen. 4 @ 5 dagen binnen zouden hebben en meteen zouden doorsturen. Bestelling gedaan op 30 okt. Inmiddels 7 Nov een nieuwe mail gestuurd dat we het hoesje nog steeds niet hebben weer krijgen we het antwoord dat ze het hebben besteld en binnen 2-4 werkdagen zouden we het binnen hebben. 13 Nov nog een mail gestuurd dat het wel erg vervelend word en we ons geld terug willen of het voor vandaag in huis zouden hebben18 Nov. Allemaal valse beloften die Martijn maakt. Van ons mag hij het hoesje diep in zijn reet stoppen.

Sen reageren op mail maar beloftes niet nakomen.

De bestelde spullen gewoon leveren.

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Deze klant heeft inmiddels het hoesje geleverd gekregen. Inderdaad met veel vertraging waarvoor we onze welgemeende excuses hebben aangeboden. Het was overmacht (leveringsproblemen door corona). Wel... Deze klant heeft inmiddels het hoesje geleverd gekregen. Inderdaad met veel vertraging waarvoor we onze welgemeende excuses hebben aangeboden. Het was overmacht (leveringsproblemen door corona). Wel fijn dat de klant aangeeft dat we snel reageren op mails.

Remi

Beste service die ik in tijden heb gehad.

Snelheid.
Prijs.
Verzending.
Service.

Mireille

Super snelle levering, reactie en compensatie.

snelle levering. snelle reactie via mail en vriendelijk en behulpzaam

Magrid

Zeer goede service, snelle reacties op vragen (zelfs op zondag) Order naar tevredenheid afgehandeld!

Goede adviezen betreffende artikel.

Susan

Goede service, super vriendelijk!

Denkt mee, oplossingsgericht, enige webshop met deze hoesjes.

Geen, ik ben zeer tevreden!

ge Ponsteen

Top service, mails werden ook op zaterdag en zondag beantwoord, er werd een passend voorstel gedaan, snelle en persoonlijke service

snelle reactie op mails

Ron Kagenaar

Nog steeds niet geleverd de afgesproken tijd is a il a nu verstreken.

Afspraken nakomen

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Deze klant stuurde ons 's avonds een e-mail die wij meteen een dag later beantwoordden. Ook stuurde deze klant een berichtje via Messenger dat wij ook meteen beantwoordden met de reactie om de... Deze klant stuurde ons 's avonds een e-mail die wij meteen een dag later beantwoordden. Ook stuurde deze klant een berichtje via Messenger dat wij ook meteen beantwoordden met de reactie om de spam-map te controleren. Want wij vermoeden dat onze e-mailreactie bij de spam terecht is gekomen waardoor de klant dacht geen reactie van ons te krijgen en teleurgesteld deze negatieve review plaatste. Uiteraard kreeg deze klant meteen het aankoopbedrag teruggestort. Helaas heeft de klant de review daarna niet meer aangepast. Het zij zo.

Meer dan goed

Klantgerichtheid, klantvriendelijkheid, advies, service

Het bestelde hoesje kwam later dan verwacht, maar daar was ik netjes van op de hoogte gebracht. Helaas voldeed het hoesje niet aan mijn verwachtingen. Mail gestuurd met vraag voor instructies om het... Het bestelde hoesje kwam later dan verwacht, maar daar was ik netjes van op de hoogte gebracht. Helaas voldeed het hoesje niet aan mijn verwachtingen. Mail gestuurd met vraag voor instructies om het terug te kunnen sturen. Kreeg heel snel antwoord met excuses van hun kant en dat ik het niet hoefde terug te sturen, daar het zo al vervelend genoeg voor mij was. Ik mocht kiezen voor een ander product of mijn geld terug! Wat een top service!!

Snelle reacties bij klachten en prima afhandeling!

Heb ik niet

Patricia kuijpers

Helaas het verkeerde hoesje gekregen maar wel uitstekend geholpen! Het hoesje stond verkeerd op de site en zou voor de c1 zijn dit bleek niet zo te zijn. Telefoonhoesje gemaild direct antwoord... Helaas het verkeerde hoesje gekregen maar wel uitstekend geholpen! Het hoesje stond verkeerd op de site en zou voor de c1 zijn dit bleek niet zo te zijn. Telefoonhoesje gemaild direct antwoord gekregen en hoef niet eena moeite te doen om het verkeerde hoesje terug te sturen omdat de fout bij de leverancier lag en direct mn geld terug gekregen Super lieve em begripvolle mail! TOP SERVICE! altijd direct antwoord en goede uitleg!

SUPER SERVICE!!