Oosjes

Ik ben zo naïef geweest, om domweg een bestelling te plaatsen zonder eerst de reviews te checken. Want blijkbaar ben ik niet de enige.

25 Mei hoes besteld en betaald.
Kreeg al snel...

25 Mei hoes besteld en betaald.
Kreeg al snel mededeling:
Beste, Artikel bleek op het moment van bestellen niet op voorraad te zijn, zoals staat aangegeven.
Maar is direct besteld bij onze leverancier en deze zal naar verwachting binnen ca. 2 tot 4 werkdagen bij ons binnen zijn. Wij sturen het dan ook direct naar u toe.

Nou....tot op heden niets ontvangen en ook geen reactie op mijn mail.

Ik heb op zich geen problemen met wat langer wachten, maar geef gewoon aan hoe 't echt zit.

Ik vraag mij af of ik ooit het hoesje ga ontvangen.
Kan denk ik fluiten naar mijn geld, want reactie op mail krijg je ook niet.
Echt waardeloos. Schrijf niet snel negatieve beoordeling, maar voel mij echt belazerd.

Website is oké. Maar zodra bestelling is geplaatst is 't waardeloos.

Juiste informatie verstrekken en eerlijk zijn

Beiboer

25 mei hoesje besteld, tot op heden nog niet ontvangen en geen reactie op mails.

niet

Betere communicatie!

hans fraza

Op 4 mei een telefoonhoesje besteld en betaald. Na 14 dagen een mail gestuurd en kreeg als antwoord geen voorraad maar was opnieuw besteld bij de leverancier. Inmiddels telefoonhoesje ontvangen en... Op 4 mei een telefoonhoesje besteld en betaald. Na 14 dagen een mail gestuurd en kreeg als antwoord geen voorraad maar was opnieuw besteld bij de leverancier. Inmiddels telefoonhoesje ontvangen en duidelijk email verkeer gehad. Afspraak gemaakt over de betaling. Wacht nog op de terug storting. Verders netjes geregeld.In het verleden altijd besteld zonder problemen.

groot assortiment

misschien een telefoonnummer vermelden.

Glenn

Op 01/05/2022 een hoesje besteld dat zogezegd nog op voorraad was. Een dag later kreeg ik een e-mail om te vermelden dat het artikel toch niet op voorraad was en dat het enkele dagen vertraging zou... Op 01/05/2022 een hoesje besteld dat zogezegd nog op voorraad was. Een dag later kreeg ik een e-mail om te vermelden dat het artikel toch niet op voorraad was en dat het enkele dagen vertraging zou hebben. Inmiddels zijn we 30/05/2022 en heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik kan begrijpen dat er soms vertragingen optreden, maar ik zou wel graag een update krijgen als ik daar naar vraag. Helaas werden ondertussen meerdere mailtjes gewoon genegeerd. Dit is veruit de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt en blijkbaar ben ik hier ook niet de enige die zoiets meemaakt. Hopelijk komt er nog een oplossing!

Voorlopig geen

Communiceren

Geachte klant,
Wij betreuren dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Helaas door de aanhoudende huidige corona perikelen is internationaal transport erg traag. Gelukkig is het betreffende product gisteren door ons ontvangen en verwerkt, waardoor u zaterdag de levering kunt verwachten. Ondanks de vertraagd levertijd, hopen wij dat u alsnog tevreden bent met het aangekochte hoesje.
Uiteraard bent u hiervan de dupe, dat vinden wij zeer vervelend. Ik wil u graag een voorstel doen, u bent uiteraard vrij om deze optie te weigeren of met een tegenvoorstel te komen. Zou u ervoor open staan om de review aan te passen (of geheel te verwijderen) naar 7/10 (uiteraard liever 10/10) als wij de gehele aankoopsom terugstorten. U kuny ook kiezen om de review te laten verwijderen. Dit terwijl u ter compensatie het telefoonhoesje gratis mag behouden ter compensatie voor het ongemak. Graag hoor ik van u en kunnen wij elkaar tegemoetkomen. Nogmaals, onze excuses!

E.Sipma

Op 8 mei telefoonhoesje besteld. Bleek niet op voorraad, zou binnen 2 tot 4 dagen verzonden worden. Mailtje gestuurd, na een week wachten, met de vraag wanneer dit verzonden werd. Helaas geen... Op 8 mei telefoonhoesje besteld. Bleek niet op voorraad, zou binnen 2 tot 4 dagen verzonden worden. Mailtje gestuurd, na een week wachten, met de vraag wanneer dit verzonden werd. Helaas geen reactie binnen 24 uur , niet na 4 dagen en ook niet op een volgend mailtje. Er zit geen mail in de spam ! Hoor niks. dat is erg jammer. Hoop wel wat te ontvangen , het is tenslotte betaald.

Kan ik helaas niet benoemen

Communicatie sterk verbeteren!

Geachte klant,
Wij betreuren dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Helaas door de aanhoudende huidige corona perikelen is internationaal transport erg traag. Gelukkig is het betreffende product een aantal dagen door ons ontvangen en direct verwerkt, waardoor u zaterdag de levering zou moeten verwachten. Ondanks de vertraagde levertijd, hopen wij dat u alsnog tevreden bent met uw aankoop.
Uiteraard bent u hiervan de dupe, dat vinden wij zeer vervelend. Ik wil u graag een voorstel doen, u bent uiteraard vrij om deze optie te weigeren of met een tegenvoorstel te komen. Zou u ervoor open staan om de review aan te passen (of geheel te verwijderen) naar een score 7/10 of 8/10 (uiteraard liever 10/10) als wij de gehele aankoopsom terugstorten. U kuny ook kiezen om de review te laten verwijderen. Dit terwijl u ter compensatie het telefoonhoesje gratis mag behouden ter compensatie voor het ongemak. Graag hoor ik van u en kunnen wij elkaar tegemoetkomen. Nogmaals, onze excuses!

Koornwindfer

Snelle afhandeling van mijn verkeerd bestelde hoesje (had een maatje kleiner nodig). Door de snelle en gratis service van de klantenservice kreeg ik binnen enkele dagen het correcte hoesje voor de... Snelle afhandeling van mijn verkeerd bestelde hoesje (had een maatje kleiner nodig). Door de snelle en gratis service van de klantenservice kreeg ik binnen enkele dagen het correcte hoesje voor de iPhone 13 toegestuurd. Grote waardering, ze hebben de zaakjes hier goed op orde.

Sterke punten zijn met name de klantgerichtheid, no-nonsense klantenservice en informatievoorziening, lage prijzen, goede stevige producten.

Geen verbeterpunten

Johan

Prettige ervaring met dit bedrijf, komt hun afspraken na

Snelle reactie, goede producten, levering in beschermde verzorgde verpakking.

Kan zo even niet bedenken.

Daan

Alleen maar positieve ervaringen gehad met deze winkel!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, veel keuze

Karin

27 februari hoesje besteld en betaald. Dag later bericht niet op voorraad. Op 14 maart nog steeds te wachten. Er wordt niet gereageerd op mijn mail. Hier niks kopen. Slechte service.

Contact opnemen en leveren

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Beste Karin, u heeft tweemaal een e-mail gestuurd en beide keren hebben we hierop snel gereageerd. Mogelijk komen onze e-mails in uw map Spam terecht. In elk geval is het hoesje inmiddels geleverd.... Beste Karin, u heeft tweemaal een e-mail gestuurd en beide keren hebben we hierop snel gereageerd. Mogelijk komen onze e-mails in uw map Spam terecht. In elk geval is het hoesje inmiddels geleverd. We bieden onze welgemeende excuses aan voor de vertraging.

Boskamp

Alles loopt hier op rolletjes

Prima, alles!