Ad Bennecom

Heel fijn hoe we hier zowel tegels als sanitair hebben gevonden, denken echt met je mee.

Leon Paulus

Schitterende tegels voor onze hal. Mooie patroontegels, heerlijk

van Elderen

Transporteur had wat problemen met het vinden van ons adres, maar na een telefoontje hebben ze het uiteindelijk wel gevonden gelukkig. Hebben nu een prachtige tegelvloer in de gang liggen, overwegen... Transporteur had wat problemen met het vinden van ons adres, maar na een telefoontje hebben ze het uiteindelijk wel gevonden gelukkig. Hebben nu een prachtige tegelvloer in de gang liggen, overwegen om het toilet ook opnieuw te doen.

Maas

Slechte communicatie. Tegels besteld maar reactie op vragen via de mail en telefonisch blijven uit. Geven geen laagste prijsgarante, in tegenstelling tot wat op hun site staat te Roermond. En moest... Slechte communicatie. Tegels besteld maar reactie op vragen via de mail en telefonisch blijven uit. Geven geen laagste prijsgarante, in tegenstelling tot wat op hun site staat te Roermond. En moest tegels zelf gaan ophalen bij de groothandel Oprey terwijl ik in Roermond bestel. En mag ook nog 30 euro meer afrekenen. Niet voor herhaling vatbaat.

Marco

Waardeloos. Mijn bestelling zou op vrijdag geleverd worden. Vervolgens zijn ze de bestelling vergeten te leveren. Inmiddels wacht ik al weken op mijn terugbetaling.

Evert Spong

Gewoon goeie handel!

Familie De Korte

De ervaring die wij met dit bedrijf hebben is TOP.
Twee jaar geleden zeer goed geholpen met uitkiezen van de wand- en vloertegels.
Afgelopen januari kregen wij lekkage in het huis. Veel...
De ervaring die wij met dit bedrijf hebben is TOP.
Twee jaar geleden zeer goed geholpen met uitkiezen van de wand- en vloertegels.
Afgelopen januari kregen wij lekkage in het huis. Veel tegels waren verloren gegaan. Tegelmegashop gebeld, de situatie uitgelegd, de tegels besteld in Spanje en binnen 1 maand zat alles weer strak op de muur en vloer.

Rianne Bader

Bedrijf waar service en klanten belangrijk zijn

Martens Tegelzetterij

Zeer tevreden met het resultaat, prachtige tegels gekocht bij deze mooie club :)