P Wijngaard

Denken mee in oplossing

Nvt

GLG Scholtes

Prettige contacten

Meedenken en komend met onderbouwde
alternatieven

M Van Riessen

Precies het product wat ik had verwacht

Breed assortiment. Betaalbare prijzen. Bestelling ook in kleine hoeveelheden.

Levering nam we 6 dagen in beslag. Of dat aan Technirub ligt of de vervoerder is niet bekend.

Fred Baudeweyns

service

Roy Willemsen

Ruime keuze, snelle levering.

Alles bij 1 bedrijf

Harry en Nancy de loijer

Rubberen ringen nooit ontvangen.
Eerste mail dat ik stuurde direct antwoord, volgende mail nooit geen reactie meer op gehad.

Dat ze niet op mijn 2 bericht reageren🤨

Klant op de hoogte houden

Reactie Technirub International B.V.:

Beste Harry en Nancy de Loijer,
Beste Harry en Nancy de Loijer,
Bedankt voor het delen van uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u de rubberen ringen nooit hebt ontvangen en we bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.
We willen u laten weten dat we uw bestelling onmiddellijk hebben verzonden nadat u het plaatste. Helaas is het pakketje bij de post kwijtgeraakt en daarom heeft het langer dan gebruikelijk geduurd voordat u het thuis kon ontvangen. We hebben het onderzoek naar de vermissing gestart en hebben een nieuwe order voor u geplaatst. Deze zullen we vandaag nog verzenden.
We begrijpen hoe vervelend het voor u moet zijn geweest dat we niet hebben gereageerd op uw laatste e-mail. We streven ernaar om elke klant snel en efficiënt van dienst te zijn en onze processen zijn erop gericht om elke e-mail te beantwoorden. We zullen intern bekijken waarom dit niet is gebeurd en onze processen verbeteren om te voorkomen dat het in de toekomst weer gebeurt.
Nogmaals onze excuses voor dit ongemak en we hopen dat u de nieuwe bestelling op korte termijn in goede orde ontvangt.
Team Technirub

Robert Pronk

Prima product snelle levering

Komt afspraak na

Rudy Bouquet

Prima afspraken mee te maken

Breed assortiment aan rubberprofielen