Arjan Kamphorst

Deze is opzich goed.

Vaak de juiste producten op vooraad.

Sneller versturen, koste 6 dagen voordat mijn bestelling in huis was.
Dat terwijl ik 20km verder op woon.

A.E.L. de Kruijff

Geode begeleiding

Vind het een moeilijke site.

jo slangen

Goed bedrijf

Veel keus, snelle levering

Vene Mare Marine Services

Zeer snelle levering, goede produceten

levering

geen, ga zo door!

SGS ESTATE

Goede service

brede keuze

hoge prijs voor sommige maten

Henk Jan de Looff

Bestelling werd snel in orde gemaakt. Helaas werkte de bezorgdienst tegen, maar ook dat is goed opgelost

Snelle en correcte afhandeling van zowel de goederen als de bezorgklacht. DPD was de goederen enige tijd kwijt, en ik kreeg de keuze annuleren of nog even wachten. Snelheid bezorging dus een lage... Snelle en correcte afhandeling van zowel de goederen als de bezorgklacht. DPD was de goederen enige tijd kwijt, en ik kreeg de keuze annuleren of nog even wachten. Snelheid bezorging dus een lage score maar niet de fout van de leverancier!

Adrie Slinger

Mijn ervaring is heel positief

Heel vriendelijk en behulpzaam

Zou niet weten wat

Ronnie Versteeg

Duidelijke site

Louis Beekman

Altijd goed geholpen met de juiste informatie indien dat nodig was, ook de bestellingen worden vlot en goed verpakt, verwerkt en verstuurd , er zou iets vaker gebruik gemaakt kunnen worden van... Altijd goed geholpen met de juiste informatie indien dat nodig was, ook de bestellingen worden vlot en goed verpakt, verwerkt en verstuurd , er zou iets vaker gebruik gemaakt kunnen worden van eveloppen waardoor de post het zo in de bus kan droppen.

vriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam en vlotte levering.!!!

een keuze menu op de startpagina met alle product groepen,
betalingen zijn voor mij nog wel eens moeilijk waarschijnlijk mede door mijn leeftijd.

P.J. Segers

Eerste keer iets besteld dus geen ervaring

Weet niet

Kleine ringetjes besteld die in enveloppe gaan moet € 6.56 ex btw aan porto kosten betalen dit kan wel anders gedaan worden

Reactie Technirub International B.V.:

Beste P.J. Segers,
Beste P.J. Segers,
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat het bedrag van de verzendkosten hoog lijkt in verhouding met de bestelde ringetjes, maar in werkelijkheid gaat het hier om de track en trace dienst die we aanbieden om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig en traceerbaar bij u aankomt. Deze dienst brengt extra kosten met zich mee, maar we vinden het belangrijk om de veiligheid van uw pakketje te garanderen.
We zullen zeker kijken of we de kosten op een andere manier kunnen verlagen, maar vooralsnog is de track en trace dienst inbegrepen bij onze verzendkosten. We hopen dat u begrijpt waarom we deze extra service bieden en we hopen nog vele bestellingen van u te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Technirub