Robert Pronk

Prima product snelle levering

Komt afspraak na

Rudy Bouquet

Prima afspraken mee te maken

Breed assortiment aan rubberprofielen

Geerjo Dortmans

Misschien door mijn ondeskundigheid, heb ik 100 meter o-ring van 2mm gekocht, maar deze bleek 2.3mm te zijn.
Mag ik die terug sturen?

De overzichtelijke webwinkel en snelle levering!

Misschien ligt het aan mij, maar de diameter van de o-ring op lengte.

Reactie Technirub International B.V.:

Beste Geerjo Dortmans,
Dank u voor uw review. We nemen contact met u op om te kijken hoe we u verder kunnen helpen en welke mogelijkheden we voor u hebben.
Met vriendelijke...
Beste Geerjo Dortmans,
Technirub Team

Joop Simmers

Zeer uitgebreid assortiment, eenvoudig te vinden. Opdracht volgens toezegging uitgevoerd.

Komt afspraak na. Uitstekend assortiment.

Ga zo door!

R.E. San Giorgi

Grote keuze,prima prijzen,vlotte levering,groot gebruiksgemak

zie boven

Cees Besems

Goede service

Helpdesk met deskundige medewerkers

Alle gangbare producten ook weergeven op de webshop

IT

Een bestelling in de webshop gedaan.

Overzichtelijke site met breed assortiment en voldoende technische informatie (tekst/tekening) van het product.

Kleinere verzendvergoeding hanteren voor envelop-zendingen

Ben Martijn

Slechter kan niet!
Slechter kan niet!
14 dagen geleden 4 stuks O ringen besteld en nog steeds niet binnen. ik gebeld en dan krijg je te horen nou meneer als ze eind deze week nog niet binnen zijn moet u nog een keer bellen. te gek voor worden, je bestel niet voor niets O ringen deze heb je dan toch nodig om een lekkage te verhelpen!

Niet gevonden

Materiaal dat besteld wordt eerder verwerken en op tijd leveren.
En een beetje klantvriendelijkheid kan ook geen kwaad

Reactie Technirub International B.V.:

Beste Ben,
Beste Ben,
Allereerst bedankt voor uw review. Graag willen wij verduidelijken dat uw order inderdaad op 5 mei verzonden is in een envelop (5 dagen na het plaatsen van uw bestelling). Helaas kan het in sommige gevallen minimaal 3-7 werkdagen duren voordat een envelop zending geleverd wordt.
Op 9 mei hebben wij u telefonisch gesproken en aangegeven dat uw order nog steeds onderweg was. Omdat vrijdag 12 mei uw bestelling nog niet geleverd was hebben we afgesproken uw bestelling opnieuw zo snel mogelijk te gaan verzenden.
Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie voor u is geweest en bieden hier onze oprechte excuses voor aan. We hopen dat de nieuwe verzending van uw bestelling snel bij u aankomt en u tevreden zal zijn over onze service.
Team Technirub

Ruud Jacobs