esther van de broeck

Perfect

qualiteit

Ivan de Waal

Het bestellen via de webshop gaat soepel.
Het leveringsproces vind ik een grote tegenvaller.
Het bestellen via de webshop gaat soepel.
Het leveringsproces vind ik een grote tegenvaller.
Ik deed de eerste bestelling op 12 augustus (10 O-ringen) en de tweede op 13 augustus (20 O-ringetjes).
Ik stuurde toen tevens een e-mail of beide briefpostbestellingen tegelijk verstuurd kon worden.
Op 14 augustus ontving ik een e-mail van afdeling Verkoop dat beide orders "eind van deze week verzonden zouden worden". Dat betekende dus een levertijd van 5 dagen voor een brievenbusenvelopje.
Uiteindelijk ontving ik beide bestellingen ieder apart in een envelop op 22 augustus 2023.

assortiment

leveringsproces

Reactie Technirub International B.V.:

Beste Ivan de Waal,
Beste Ivan de Waal,
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback over uw recente ervaring. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hebt ondervonden met het leveringsproces. We begrijpen dat dit niet aan uw verwachtingen voldeed en we willen graag de situatie verduidelijken.
Het lijkt erop dat na onze bedrijfssluiting door drukte uw verzoek niet goed is verwerkt, en daarvoor bieden we onze excuses aan. Dit had niet mogen gebeuren, en we begrijpen dat het frustrerend kan zijn om uw bestellingen apart en met vertraging te ontvangen.
We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. We zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze diensten en uw feedback is van onschatbare waarde. We zullen intern stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen.
Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen uw zakelijke relatie op prijs en hopen in de toekomst de gelegenheid te krijgen om uw vertrouwen te herstellen.
Technirub Team

Ton Schellekens

Mijn eerste bestelling exact gekregen wat ik besteld heb

Kwaliteit

Appie

Mooie producten, netjes verzonden

Goed spul

Kleinere doos voor kleine bestelling

Erik Klein

Ontzettend lange levertijd

Juiste product geleverd

Sneller leveren

Reactie Technirub International B.V.:

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling en voor het delen van uw feedback. We willen graag enkele punten verduidelijken met betrekking tot de verzending van uw bestelling.
Uw...
Geachte klant,
Uw bestelling werd geplaatst tijdens de periode waarin ons bedrijf gesloten was vanwege vakantie. Dit heeft helaas geleid tot een vertraging in de verzending van uw producten, wat niet aan onze normen voldoet. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Tijdens de vakantiesluiting hebben we specifieke informatie over mogelijke vertragingen duidelijk vermeld op onze website om klanten op de hoogte te stellen van de situatie. We begrijpen echter dat deze informatie soms over het hoofd kan worden gezien, en we zullen intern kijken naar manieren om onze communicatie te verbeteren.
Nogmaals dank voor uw begrip en uw bestelling. We vertrouwen erop dat uw producten aan uw verwachtingen zullen voldoen, en we zien er met enthousiasme naar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Technirub Team

Gabi Kroeze

Snelle en correcte levering

F.R.L. Van Dijk

Prima advies en levering

Kennis van zaken en vlotte afhandeling

Tom Ruigrok

Uitstekend

snelle goede levering

De heer H.J.M. van Neck

Prima bedrijf

J Steures

Snelle service en levering en duidelijke communicatie

snelheid, duidelijkheid