Gilbert Van Becelaere

Uitstekend bedrijf, leverde excellente rubberproducten aan schappelijke prijzen. Steeds corre te leveringen en uitstekende service ,men kan steeds rekenen op dew´undige uitleg over hun producten.... Uitstekend bedrijf, leverde excellente rubberproducten aan schappelijke prijzen. Steeds corre te leveringen en uitstekende service ,men kan steeds rekenen op dew´undige uitleg over hun producten. Voor mij een topper.

Alles correct en uitstekende producten van hoogwaardige kwaliteit.

Harry Oosthoek

Snel en precies geleverd.

Misschien geautomatiseerd verzenden ook in het weekend.

Rik

Uitstekend

Groot assortiment en netjes verpakt.

Verzending zou sneller kunnen.

Jan Hartog

Zeer snelle levering
Goed product

Goed en betaalbaar

Kees Van den Bogert

Super goede service,communicatie, producten en levering.

Dat je ook kleine onders kan plaatsen.

HW

Bestelde O-ringen, perfect geleverd en verpakt.

Levert aan particulieren

Ad Smits

Al verschillende malen O-ringen besteld, deze zijn zeer gemakkelijk te vinden op maat en te bestellen. Hoge kwaliteit en goede prijzen en altijd keurig verpakt per maat in een zakje. Ik heb ze vaak... Al verschillende malen O-ringen besteld, deze zijn zeer gemakkelijk te vinden op maat en te bestellen. Hoge kwaliteit en goede prijzen en altijd keurig verpakt per maat in een zakje. Ik heb ze vaak nodig voor mijn PCP luchtbuksen die ik zelf onderhoud en tune. dan is het fijn om wat O-ringen op voorraad te hebben, en heb ik ze even niet bestel ik ze direct bij Technirub en paar dagen later in huis, SUPER!

Goed werkende web site met alle info, goede zoek functie om de juiste maten te vinden en...dan makkelijk te bestellen. Vervolgens wordt via de E-mail op de hoogte gehouden dat het onderweg is.

Ik als zeer tevreden klant....zou het niet weten ga vooral zo door!

Maurice

Prima, na eerste review en contact, nieuw product verzonden

Goede oplossing aftersales

Bestelling te laat verwerkt/ uitgeleverd, slechte voorlichting (dure kit werkt niet zoals besproken), transport door DPD laten doen (die er altijd een zooi van maken).

Update; contact...

Update; contact gehad met Technirub. Oplossing gevonden en gratis product toegestuurd.