Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Joost

Tot nu toe prima. Begeleidende brief was aan iemand anders gericht, beetje slordig...

Lennart

Waanzinnig leuk concept en slimme uitvoering.

Machiel Jan Bot

Ontzettend leuk (en lekker!) om op deze manier 'nieuwe' wijnen te proeven en gewoon lekker thuis. Wij maken er een sport van om samen de perfecte bijgaande informatie te lezen en daarna samen te... Ontzettend leuk (en lekker!) om op deze manier 'nieuwe' wijnen te proeven en gewoon lekker thuis. Wij maken er een sport van om samen de perfecte bijgaande informatie te lezen en daarna samen te proeven en van gedachte te wisselen over de smaken die we proeven. Echt iedere keer weer een feestje!

Jaap Jongeneel

Een concept dat aansluit bij mijn wijn beleving

Ralph

We hebben net 1 bestelling ontvangen en daarvan 1 wijn gedronken, deze beviel prima! De box straalt premium en kwaliteit uit en het is mooi dat er extra uitleg komt bij de wijnen die je weer kan... We hebben net 1 bestelling ontvangen en daarvan 1 wijn gedronken, deze beviel prima! De box straalt premium en kwaliteit uit en het is mooi dat er extra uitleg komt bij de wijnen die je weer kan vertellen aan je gasten!

Mary Ten Brink

Tot nu toe, heel goed.
De box was er de volgende dag.
Van elke wijn zit er een beschrijving bij.
Dus ik heb het avondeten aangepast aan de wijn. Top!
Kan niet wachten tot...
Tot nu toe, heel goed.
De box was er de volgende dag.
Van elke wijn zit er een beschrijving bij.
Dus ik heb het avondeten aangepast aan de wijn. Top!
Kan niet wachten tot de volgende box :)

Nina

Taste Club is aanbevolen door mijn zus en ik weet precies waarom ze zo fan is. Mooie ‘fancy’ uitstraling van de doos en fijn dat er vooraf al naar het smaakprofiel wordt gekeken. Ik heb de eerste... Taste Club is aanbevolen door mijn zus en ik weet precies waarom ze zo fan is. Mooie ‘fancy’ uitstraling van de doos en fijn dat er vooraf al naar het smaakprofiel wordt gekeken. Ik heb de eerste doos besteld, waarvan er nu twee wijnen zijn geopend en erg tevreden met het aanbod. Alhoewel ik mijn abonnement even heb gepauzeerd ivm een verhuizing komende november/december. Bedankt!

Super concept, erg leuk cadeau.

Henriëtte

Vriendelijke mensen en positieve service. Ben erg benieuwd naar de wijnen, toen ze binnen kwamen was ik positief verrast.

Luxe en exclusief