Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Olivia

Super concept! Ik heb nu 1 box ontvangen en ik ben tot nu toe erg tevreden. Ben benieuwd wat er in de volgende boxen zit naarmate ik mijn smaakprofiel nog meer verfijn.. kan niet wachten :)

Reactie Taste Club:

Dat klinkt goed... Zo horen we het graag. Bedankt Olivia!

Frans

Pas 1 levering gehad. Was prima verzorgd.

Fijn om te horen, Frans!

Mayke van Taste Club

Een heel frisse club met ambities
Aangeboden wijnen passen veelal bij de smaak van de proever

Reactie Taste Club:

Bedankt voor deze positieve review!
Hier worden we vrolijk van.

Yentl van Heest

Zeer leuk concept!! Genoten van de wijnen en het beoordelen is erg leuk!!

Reactie Taste Club:

Dat klinkt goed, Yentl. Thanks!
Dan kun je nu alvast uitkijken naar je volgende box...!

Sander

In potentie heel leuk concept; lekkere wijnen met leuke achtergrondinformatie toegespitst op je eigen smaakprofiel. Eerste ervaringen qua service zijn helaas minder; zeer responsieve klantenservice... In potentie heel leuk concept; lekkere wijnen met leuke achtergrondinformatie toegespitst op je eigen smaakprofiel. Eerste ervaringen qua service zijn helaas minder; zeer responsieve klantenservice bij het afsluiten van een abonnement maar zodra er iets mis gaat als je al klant bent dan is het rommelig en de bereikbaarheid minder.

Zeer positief. Een box met naast wit/rood ook rose wijnen zou in de zomer ook leuk zijn

Leuke nieuwe wijnen, van de boer!

Reactie Taste Club:

Goed om te horen, geniet van de wijnen!

Clairedhg

Iedere keer is het een cadeautje als ik de maandelijkse doos met wijnen krijg. Prachtig verpakt, en erg leuk dat er van de wijnen een kaart bij zit met een verhaal over het wijnhuis, en tips over... Iedere keer is het een cadeautje als ik de maandelijkse doos met wijnen krijg. Prachtig verpakt, en erg leuk dat er van de wijnen een kaart bij zit met een verhaal over het wijnhuis, en tips over wat lekker is om te eten bij de wijn. En dan natuurlijk de Wijnen: tot nu toe ben ik steeds blij verrast over de kwaliteit maar ook hoe speciaal ze zijn, echt spannende en boeiende wijnen die de Taste Club bij elkaar verzamelt. Ben er erg blij mee. Hulde aan de Taste Club!

Dennis Roeloffzen

Ik vond het concept echt fantastisch. Ik heb weinig ervaring met het drinken van wijn, maar vind het reuze interessant. Op deze manier kan ik genieten en iets van/over de wijn leren. Heb jullie al... Ik vond het concept echt fantastisch. Ik heb weinig ervaring met het drinken van wijn, maar vind het reuze interessant. Op deze manier kan ik genieten en iets van/over de wijn leren. Heb jullie al een paar keer aanbevolen.