Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Mel

Zeer verzorgd allemaal, echter de logistieke processen lijken nog niet op orde.
Wat bij ons gebeurde: verkeerde wijn in de box (witte in een rode box)-> gemeld en de 'juiste' werd verstuurd,...

Ben nog maar kort lid en kan zodoende nog geen objectief oordeel geven.

Hans van den Bersselaar

Perfecte service. Ik werd zeer correct behandeld. Als coulance een gratis flesje cadeau. Gratis nagestuurd! Nog nooit meegemaakt en geloof mij als ik zeg dat ik heel veel grote wijnen hwb besteld...

Feedback van klantenservice blijft uit, dus eigenlijk valt service niet te beoordelen.

Reactie Taste Club:

Hallo Oskar, wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Op 16 juli 2018 heb je een e-mail van ons ontvangen met hierin het antwoord op je vraag. Hopelijk heb je genoten van de ontvangen wijnen. Cheers!

Evgeny Bugakov

Overtref verwachtingen

Ziet er gaaf uit, wijnen zijn goed. Leuk om telkens wat anders te proeven, met de beschrijvingen van wijnen erbij leer je ook nog iets over de wijnen!

Reactie Taste Club:

Goed om te horen dat onze Taste Club boxen zo goed bevallen! Cheers!

Mijn ervaring is erg goed. De wijn wordt netjes en goed verzonden en ik vind het erg leuk om de wijn te proeven. De wijnen zijn van goede kwaliteit.

Reactie Taste Club:

Dat klinkt goed, fijn om te horen. Cheers!

J.Visser

Vind de kwaliteit van de wijn matig.

Goed maar ik heb geen bevestiging van de bestelling gekregen dus ik wist niet LF het goed was gegaan.

Reactie Taste Club:

Fijn om te horen! Normaal gesproken ontvang je een bevestiging via PostNL, wellicht is deze in je spambox terecht gekomen? Veel proefplezier!

Nicholas

Als cadeau voor mijn vriendin na haar zwangerschap had ik jaar een wijnland beloofd. Aangezien de kleine telg 2 weken te vroeg geboren is, had ik de wijnland nog niet. Tasteclub bleek een uitstekend...

Reactie Taste Club:

Hallo Nicholas (& vriendin), wat goed om te horen dat de wijnen zo goed in de smaak vallen! Je kunt in jouw online profiel je box aanpassen naar alleen witte wijn. Ik zie dat dit inmiddels gelukt is, veel proefplezier!