Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Jansen

Zeer goed

Hi Frans,
Hi Frans,
Wat een mooi cijfer. Ik zie dat je al een jaar geleden je ewrste box hebt ontvangen, daarom heb ik een kleine korting toegevoegd aan je volgende box om te vieren dat je al zó lang member bent. Dankjewel voor je mooie review.

Frank

Goed, iedere keer weer een verrassing wat er in luxe verzenddoos zit.

Goedendag Frank,
Wat fijn om te horen! We verassen je graag. Bedankt voor je mooie beoordering.

Richard Keogh

Very good, enjoying the service

Hey Richard,
We are very appy to hear that! We're glad you're this happy with your subscription after three months. Thank you for the great review.
Tessa - team...
Hey Richard,

sjors engelvaart

Heel goed ben elke maand een tevrede mens !!!

Goedendag Sjors,
Goedendag Sjors,
Wat een leuk bericht! Ik zie dat je met je laatste box een half jaar lid bent van de club. We hopen je nog velen maanden tevreden te kunnen stemmen! Dankjewel voor je mooie cijfer.

Annelies Goeting

Mah.. 2 dozen ontvangen en de wijn valt me tegen.. Ik hou niet van wijn met appel erin (smaakt naar appelsap) en dat is bij bijna elke wijn gebleken..Daarnaast 1 doos kado gedaan en toen moest de... Mah.. 2 dozen ontvangen en de wijn valt me tegen.. Ik hou niet van wijn met appel erin (smaakt naar appelsap) en dat is bij bijna elke wijn gebleken..Daarnaast 1 doos kado gedaan en toen moest de ontvanger 5 euro bij betalen? niet echt okay dus..

Hey Annelies,
Hey Annelies,
Wat jammer dat je ook ná het aanpassen van je smaakprofiel de wijnen niet lekker vond. Je bent wel met succes aan een ander profiel toegewezen die goed bij de door jou aangegeven voorkeuren past.
Naar aanleiding van ons mailcontact hebben we gelukkig weten te achterhalen waarom de 5 euro nog openstond, nogmaals excuses hiervoor. Ik ben blij dat we het hebben kunnen corrigeren.
Nogmaals bedankt voor je review n een hele fijne dag verder.

Kim geenen

Super, er is duidelijkheid en met een heerlijke selectie!

Hey Kim,
Hey Kim,
Wat fijn om te horen! Ik zie dat je dezelfde wijnen graag opnieuw zou bestellen. Wist je dat dit kan onder 'mijn wijnen' in je account? Mocht je hier niet uitkomen kan je ons altijd bellen of mailen. Heel er bedankt voor het prachtige cijfer!

Mike

Geweldig! Vind het elke maand weer een verrassing.

Hi Mike,
Wat leuk om te horen! Je zit pas op de derde box maar nu al zo enthousiast, hier zijn we super trots op en blij mee. Heel erg bedankt voor je review.
Met vriendelijke...
Hi Mike,

N Brekelmans

Lekkere wijnen

Hi Nonja,
Wat fijn dat het eerste half jaar zo goed is bevallen. Ik ben blij dat je de wijnen lekker vindt. Dank voor het mooie cijfer!

Lisa helleman

Super! Elke maand zes mega lekkere wijntjes. Hoef nooit meer m’n best te doen bij de Gall en Gall!

Hoi Lisa,
Wat leuk dat we je al sinds 2018 hierin kunnen voorzien. Daar zijn we ontzettend blij mee. Bedankt voor je mooie beoordeling.

Diana Schrage

Goede kwaliteit en elke keer weer een feestje als de box er is.

Hey Diana,
Een feestje! Dat is nog eens een leuk compliment. Bedankt voor de 10. En proost op nog veel meer feestjes.