Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Kevin boone

Hoi Kevin,
Wauw 10 sterren, heel erg bedankt voor deze mooie score!
Sanne - Team taste Club

Fransje

Fantastisch

Fransje,
Bedankt voor je enthousiasme en mooie score! Hopelijk mogen wij je nog vaak verrassen met onze heerlijke Taste Club boxen!

Peter

Uitstekend, leuke service!

Hi Peter,
Hi Peter,
Goeie tip! Wij blijven ons graag ontwikkelen op ieder gebied, dus ik zal dit zeker intern bespreken. Verder ben ik uiteraard ontzettend blij met jouw mooie review! Bedankt dat je ons zo mooi beoordeelt!

Loes Hertogen

Verrassende wijnselectie elke keer weer

Hoi Loes,
Wauw, wat een leuke review om te lezen! Heel fijn dat de wijnen en ook de bijbehorende service en uitstraling zo'n mooie beoordeling krijgen.
Veel plezier met je volgende boxen...
Hoi Loes,
Veel plezier met je volgende boxen en hopelijk mogelijk wij je keer op keer blijven verrassen met onze heerlijke wijnen! ;)
Sanne Team Taste Club

Casper ten Kate

Top

Hi Casper,
Bedankt voor je mooie review en zeer nuttige tip! Wij nemen het mee in onze verdere overwegingen/ontwikkelingen.
Veel proefplezier met je aankomende boxen!
Met vriendelijke...
Hi Casper,
Veel proefplezier met je aankomende boxen!

Suzanne Curré

Elke keer weer verrassend lekkere wijnen! Vooral de beschrijving met diner voorkeuren, erg leuk! Bedankt!

Hoi Suzanne,
Hoi Suzanne,
Super bedankt voor je mooie beoordeling! Daar zijn we heel blij mee mar we zijn nog blijer met je mooie woorden. Fijn dat we je weten te verassen en leuk dat je inspiratie opdoet uit ons boekje met informatie! Heel erg bedankt.

Marc Willemsen

Heel goed. Leuk dat je iedere keer wijn krijgt wat in jouw smaakprofiel past.

Dag Marc,
Fijn dat de wijnen zo passen bij je smaak! Dat is precies de bedoeling. Bedankt voor de fijne review.

Daniel van der kaaij

Erg fijn, lekkere wijnen! Fijne uitleg! En de uitstraling van hoe je pakket bezorgt wordt is ook super!

Hallo Daniel,
Zo fijn om te horen dat de wijnen in de smaak vallen. Ik ben blij dat de boekjes een fijne ondersteuning van onze wijnen is. Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling.
Met...
Hallo Daniel,

Rory Rinck

Lekker en interessant

Hi Rory,
Super leuk om te horen, leuk compliment ook! Bedankt voor de mooie beoordeling.
Tessa - team TasteClub

Jansen

Zeer goed

Hi Frans,
Hi Frans,
Wat een mooi cijfer. Ik zie dat je al een jaar geleden je ewrste box hebt ontvangen, daarom heb ik een kleine korting toegevoegd aan je volgende box om te vieren dat je al zó lang member bent. Dankjewel voor je mooie review.
Tessa - team TasteClub