Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Julia Boer

Super leuk concept! Ik vind het erg leuk om verrast te worden met een wijn!

Michael

Snelle verzending in een stevige en mooie doos. Leuk om wijnen te proeven die ik anders niet snel zou kopen. Tot nu toe erg lekker!

J. Dekker

Maandelijks een mooie doos met altijd een selectie aan wijn op mijn persoonlijke smaak. Elke maand weer een feestje!

Reactie Taste Club:

Dag J, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat we je elke maand weer kunnen verassen. Geniet ervan!

Frans

Super goed! heel verrassend en interessante wijnen. Prima klantenservice

Reactie Taste Club:

Dag Frans, bedankt voor je review! Geniet van de wijnen en laat ons vooral weten wat je ervan vindt door ze te reviewen in je account.
Team Taste Club

Mooie doos. en echt lekkere wijnen

Hallo W,
Bedankt voor je review! Geniet ervan en we zijn benieuwd wat je van je volgende box vindt.
Hartelijke groet,

Myrthe

Inmiddels hebben we een paar boxen ontvangen van Taste Club. Elke maand weer een heerlijk verassingspakket aan wijnen. Tot nu toe heel tevreden!

Hi Myrthe,
Wat leuk dat je zo enthousiast bent over TasteClub!
Hi Myrthe,
Wat leuk dat je zo enthousiast bent over TasteClub!
We stellen je review erg op prijs en zijn erg benieuwd wat je van je volgende box gaat vinden. Vergeet vooral niet alle wijnen te reviewen zodat we nog beter weten met welke wijn wij je de volgende keer kunnen verrassen. ;)
Veel proefplezier!
Team TasteClub

Florencia

I have signed up for the Taste Club but never received any wine box. Tried to call but nobody picks up the phone. For the moment it seems pretty fake. I paid and didn't get anything....

Sander

Erg leuk concept alleen jammer dat het inloggen op de site al weken niet werkt. Hierdoor kan ik niet bij de site en lukt het niet om de wijnen uit de box te beoordelen. Om deze reden overall genomen... Erg leuk concept alleen jammer dat het inloggen op de site al weken niet werkt. Hierdoor kan ik niet bij de site en lukt het niet om de wijnen uit de box te beoordelen. Om deze reden overall genomen toch een lagere rating.

Frank Wiendels

Mooie wijnen en dito verpakking. De prijzen zijn aan de hoge kant. Verraderlijk is om via de mail naar de boxen te kijken als je jouw account op pauze hebt gezet om niets te ontvangen. Even kijken... Mooie wijnen en dito verpakking. De prijzen zijn aan de hoge kant. Verraderlijk is om via de mail naar de boxen te kijken als je jouw account op pauze hebt gezet om niets te ontvangen. Even kijken is direct activeren. En even je abonnement afzeggen lukt ook niet 123. Daarom niet doen. Er zijn leuke wijnkopers en verkopers in het land waar je mooie wijnen kunt proberen zonder vast te zitten aan rare constructies die niet makkelijk te veranderbaar zijn

Sergei

Het is erg goed!

Hi Sergei,
Bedankt voor je positieve review! Geniet van de wijnen van de komende boxen. En vergeet ze niet te reviewen in je account ;-) Dan leren we jouw smaak nog beter kennen.
Met...
Hi Sergei,