J. Strijker

Prima firma! Goede communicatie en een goede kwaliteit!

Zeer goed in de communicatie! Snelle reactie!

Ondanks drukte heeft men ons toch weten in te plannen precies voordat de piano zou worden geleverd. Deze staat nu dan ook op de prachtig gelegde nieuwe vloerbedekking.

Hulpvaardig en vriendelijk.

Prettige en snelle communicatie, ruime collectie, vakkundig advies en mooi resultaat.

Fijn dat ze actief mee dachten en goed onderbouwd advies gaven. Communicatie verliep soepel en snel.

We hebben een positieve ervaring met TapijtNodig.nl, het tapijt op de trappen is netjes en vakkundig gelegd. We zijn er erg blij mee!

Makkelijke communicatie met het bedrijf bij vragen, er werd over het algemeen vlot gereageerd. Het was erg prettig dat we op de site makkelijk konden zien wat de totale kosten zouden zijn van het... Makkelijke communicatie met het bedrijf bij vragen, er werd over het algemeen vlot gereageerd. Het was erg prettig dat we op de site makkelijk konden zien wat de totale kosten zouden zijn van het stofferen van onze trappen, heel overzichtelijk en duidelijk.

Fijn bedrijf

Kijk of produkt op voorraad is

de Jong

Zeer positief. De trappen zijn netjes bekleed volgens afspraak.

Gelijk een duidelijke scherpe offerte via de site. Hierdoor is het ook gelijk duidelijk wat de invloed van verschillende opties is op de prijs.

Team TapijtNodig.nl

Goede service en vakkundig gelegd door tapijtleggers.

Gemak bij bestellen.

Team TapijtNodig.nl

Gevonden via internet. De goede reviews (aantal en feedback) maakten dat ik offerte vroeg. Bleken goedkoper dan andere partij (met beter ondertapijt), snelle service en legmogelijkheid die paste... Gevonden via internet. De goede reviews (aantal en feedback) maakten dat ik offerte vroeg. Bleken goedkoper dan andere partij (met beter ondertapijt), snelle service en legmogelijkheid die paste binnen het verbouwingsschema

Snel antwoord op offerte-aanvraag. Ik had wat aanvullende vragen en daar werd goed en gedetailleerd op gereageerd.

Piet en Nicolien

Hebben onze PVC-vloer ontzettend netjes gelegd. Afwerking van de plinten is echt top!

Nemen de tijd om te adviseren. Werken zeer netjes?

Team TapijtNodig.nl

Snelle beantwoording van de e-mail