Prima. Alles goed verlopen

Finnish

Initially it took a few days before they responded to my inquiry, but thereafter the customer service was good

Good customer service and fast delivery

Goede service, nette en snelle reactie op vragen via email of telefoon.

Cometal NV

Heel professionele aanpak.

Duidelijke website en vlotte bestelling, betaling & levering.

Ik heb een prima ervaring met dit bedrijf. Levering en contact was goed en prettig.

goed bereikbaar

Een uitstekende ervaring. Contact en bereikbaarheid prima. Duidelijke adviezen en informatie.

Accurate werkwijze.

Martijn

Heel goed. Vakkundig is mijn trap bekleed met tapijt en ben er heel tevreden mee.

Heel goede service, ook achteraf.
Komen op tijd
Tapijt is heel netjes en precies gelegd op de trap.

Prima, snel en flexibel.

snel in digitaal contact

Maarten

TapijtNodig scoort wat mij betreft op alle onderdelen een tien. Wij wisten welke vloerbedekking we zochten en daardoor hebben we alles telefonisch afgehandeld. De service van de verkoper gaf direct... TapijtNodig scoort wat mij betreft op alle onderdelen een tien. Wij wisten welke vloerbedekking we zochten en daardoor hebben we alles telefonisch afgehandeld. De service van de verkoper gaf direct al vertrouwen met veel geduld en een prima offerte. Inmeten was ook snel gedaan waardoor we wisten dat de offerte geen verassingen zou opleveren.
Half juli eerste gesprek, eind juli lag de vloerbedekking erin!

Dezelfde offerte van een gerenommeerde concurrent was dik 500 euro duurder die bovendien qua klantvriendelijkheid beslist kunnen leren van TapijtNodig.
Twee zeer ervaren leggers hebben twee...
Twee zeer ervaren leggers hebben twee verdiepingen met vier trappen en overlopen zeer nauwkeurig gelegd, absoluut zonder ook maar een enkele oneffenheid. Trap grondig ontdaan van oude bedekking en onderlaag, grote klasse.

Goede informatie verkregen tijdens het uitzoeken van tapijt in de winkel. Er werd ruim de tijd genomen.

Tapijt is gelegd volgens afspraak; vooraf netjes gebeld 30 minuten voor...

Tapijt is gelegd volgens afspraak; vooraf netjes gebeld 30 minuten voor aaqnkomst.

Werk is goed opgeleverd en zonder rommel achter te laten. Tapijt ligt nog strak op de trap.

Snelle levering, vakkundig gelegd en geadviseerd.