Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Super geregeld en levering conform opgave bij bestelling. Ook super geholpen in de showroom in Nieuwkoop, oftewel een aanrader.

Goed informatieverstrekking zowel in de showroom als met de planning van de levering etc. Overigens ook keurige bezorgers, vriendelijke kerels.

Het track anf trace systeem was een beetje op hol. Dat zou beter kunnen maar de mannen hadden nog keurig gebeld voor de zekerheid.

Hoe heeft u ons gevonden?

Winactie via de Libelle, niet meegedaan maar door de vermelding in het blad wel op jullie website gaan kijken

C. Wassenaar

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden voor het samenstellen van de tafel. Voldoende modellen om een keuze te kunnen maken.

Vriendelijkheid, kennis, vertrouwen.

nee hoor, alles is prima verlopen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Via het woord van het type tafel, op internet.

Roy Beer

Goed geholpen in de winkel op een zaterdagmiddag. Met een offerte onder de arm naar huis gegaan om te meten en alles te laten bezinken. Per mail de opdracht gegeven. “Minpuntje” was het uitblijven...

Sneller reageren op mails en vragen.

VT Wonen

Goed en vakkundig geholpen. Erg blij met onze tafel en eetbank!

Fijne begeleiding in de showroom.

Op tijd leveren is wel een verbeterpunt en ook doorgeven wanneer er geleverd wordt mag verbeterd worden. Er was ook gezegd dat we een half uur voor aankomst gebeld zouden worden. Dit is niet gebeurd en aangezien jullie er anderhalf uur voor de doorgegeven tijd waren, stonden jullie voor een dichte deur. De chauffeur gaf ook aan dat hij niet wist dat hij een half uur voor aankomst moest bellen. Qua communicatie mag er wel e.e.a. verbeterd worden zowel intern als extern.

Via Instagram.

Wendy Demsiri

Helemaal blij met mijn nieuwe suar tafel op maat. Nadat ik mijn tafel geleverd kreeg bleek de tafel te groot miscommunicatie over de macimale breedte. Ze namen de tafel ditect terug en hebben...

Prachtige afgewerkte tafels, goed bereikbaar, vriendelijk meedenkend personeel. Goede service en vriendelijke bezorgers

Google

Zeer goede ervaring , uitermate vriendelijk en net personeel

bezorging en plaatsing door uiterst secuur en professioneel personeel.

nee

google

P. De Graaf

Duidelijke website

Dit formulier opsturen nadat we de bestelling hebben ontvangen.

Rodriguez

Ordered a set of samples almost three weeks ago. Never received them. Asked for a status update 3 times. Nobody ever got back to me.
Will open a dispute via paypal to get the money I paid back...

When someone says that is going to check and get back to a customer, it is important to actually get back to the customer!

Prima service en kwaliteit

Kwaliteit

vrij strakke en zeer zakelijke benadering. (Misschien gevolg van het grote succes waardoor tijdsdruk)

internet

Brenda & Paul

Top

Mooie producten, correcte afspraken.

Geen.

Internet