Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

José

De ervaring is slecht.

Er zijn vast wel sterken punten van dit bedrijf, maar ik heb geen sterke punten gezien helaas.

Als iets niet goed is aan het product, en je wilt contact opnemen met Table Du Sud dan vragen ze of je een filmpje wilt maken van wat er niet goed is aan het product. Vervolg is dat ze het product komen ophalen en meenemen naar de leverancier om te maken. Het product komt pas na 2 maand terug, dan lijkt het goed gemaakt te zijn maar na verloop van tijd weer het zelfde probleem. Dan neem je weer contact op met Table DU Sud en krijg je weer het zelfde antwoord. Mensen die het komen ophalen weten niet wat er mis mee is.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

nee

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Internet, Google

Reactie Table du Sud:

Bedankt voor je review!
Wat vervelend om te horen dat je de ervaring met Table du Sud als slecht ervaart. Het liefst leveren we de meubels natuurlijk meteen naar verwachting, maar soms kan er onverhoopt iets mis zijn met een meubel. De reden dat we dan om een video vragen is zodat onze leverancier het beste kan beoordelen wat er mis is en wat er aan gedaan kan worden. Onze excuses dat dit niet bij het eerste herstel compleet opgelost is. We begrepen eerder dit jaar van jullie dat de klacht naar tevredenheid was opgelost. Mocht dit niet het geval zijn en je nog vragen hebt horen wij dat graag.
Team Table du Sud

Score voor Table du Sud: 1/5
Zou je Table du Sud aanbevelen? Nee
Aangekocht product: bank van echt leer.