Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Bogaert

Fijne ervaring. Goede voorlichting, er werd echt de tijd genomen. Maatwerk. Wat ik heel byzonder vind is dat je de fabriek ik kunt kijken. Dit geeft vertrouwen.

Geen poespas gewoon een mooie en eerlijke producten

Grotere showroom

Hoe heeft u ons gevonden?

Tip van zoon via facebook

Ivo

Top kwaliteit producten, met zorg afgeleverd en geinstalleerd.

Mooi, origineel design, en tot op detail uitstekend afgewerkt. Goed advies verkregen per telefoon en overall uitstekende ervaring.

Levertijd

Via Instagram

julia belitchkova

Zeer positief

Correcte service en prijs

Iris

Snelle service, mooie eiken planken

Snelle lever tijd, mooie planken!

Nvt

Stegeman

Assortiment

Betaling bij aflevering!!!

Winkel Deventer

van Herk

In 1e instantie goede ervaring bij levering eetkamerstoel, alles volgens planning.
Zeeer slechte ervaring bij levering eetkamerstoelen. Zouden hals dec. geleverd worden, en na herhaaldelijk zelf te informeren uiteindelijk geleverd half febr.!!

Degelijke producten

Zelf de klant informeren, als levering vertraagd is. En als klant mailt, niet pas na 3 dagen antwoord geven!

Internet

Reactie Table Du Sud:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Allereerst onze excuses voor het ongemak. De langere levertijd is te verklaren door grote drukte bij de leverancier. Zij hebben in deze periode een ontzettend groot aantal bestellingen binnen gekregen die de fabriek hier in Nederland niet volgens hun normale productietijd kon verwerken. Wij zijn daar toen niet goed van op de hoogte gehouden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we dit beter met jullie hadden moeten communiceren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor de tips, daar kunnen we wat mee!

Geert Present

Zeer positief

Vriendelijk onthaal, goede uitleg, mooie showroom

neen

Hoe heeft u ons gevonden?

In een zoektocht naar een nieuwe eetkamertafel, online en via Woonmagazines

Melissa

Uitstekende service en producten!

Kwaliteit, service

Instagram

Van het zuiden

Super!

Goede service, levering zoals afgesproken, mooie tafel

Prijs... Duur

Lenneke

Super! Mooie tafel bij de besteld, heel blij mee.

Goede communicatie, geleverd op afgesproken moment.

Omdat ik het via Internet besteld had vanwege de lockdown krijg je niet de info mbt onderhoud erbij die ze normaal in de winkel geven. Er bleek een onderhouds/schoonmaak setje bij te koop te zijn... Omdat ik het via Internet besteld had vanwege de lockdown krijg je niet de info mbt onderhoud erbij die ze normaal in de winkel geven. Er bleek een onderhouds/schoonmaak setje bij te koop te zijn maar die moet ik nu nog nabestellen

Mond op mond reclame