Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Fijne showroom -wij waren in Nieuwkoop- waar je rond kan kijken en goed geholpen wordt. Goed meegedacht t.a.v. een goede hoogte van de eettafel, die wij zelf gingen maken. Levertijd conform opgave,...

Ook advies t.a.v. een product dat niet direct door henzelf verkocht werd.

Hoewel levertijd conform opgave 12 weken was, had ik het fijn gevonden om na zo'n 6 of 8 weken iets te horen. Al was het maar om gerustgesteld te zijn dat je / de bestelling niet vergeten wordt.

Via google

Luuk

Diana

Mooie spullen en goede service

Bogers

Custom tafel laten maken van 3.80m uit twee delen. Sluit perfect op elkaar aan. Na levering was er een kleine aanmerking die heel snel geheel naar tevredenheid is opgelost. Top service: Er wordt...

Behulpzaam, goed eerlijk contact, bij problemen goed en snel bereikbaar en het wordt super opgelost.

Wellicht dat Teun wat extra verkopers aan kan nemen, want het is altijd druk. Dan kan hij zich richten op andere zaken.
Bij aflevering even de tijd nemen of alles 100% naar wens is, dat voorkomt wellicht dat je eventueel terug moet komen.

Hoe heeft u ons gevonden?

Via google & filmpje RTL op youtube.

Sergio Suijkerbuijk

Na wat zoek en speurwerk hebben wij een tafel gekocht. Vanaf aankoop tot levering zijn wij zeer tevreden met de manier van werken. Wij zijn tijdig en goed geïnformeerd. Daarbij voldoet het product...

Zakelijk en formeel. Goede en duidelijke afspraken en zeer professioneel voor een bedrijf dat nog niet zo lang bestaat

Op het moment dat wij aankwamen moesten wij best lang wachten tot wij met een verkoper konden praten. Tijdens ons gesprek werd de verkoper ook continue onderbroken.

Fam. Das

Fijne zaak, goede communicatie en snelle reactie, alles is mogelijk en persoonlijke benadering.

Monteurs waren erg vriendelijk en ook backoffice was prettig in communicatie.

In de showroom had ik het idee dat de verkoopster een standaard verhaal voerde, kan iets persoonlijker

S versteeg

Handige showroom waar je alles kan bekijken en voelen. Ook een fijne service dat je stalen kan opvragen, zo kan je rustig thuis kijken of een bepaalde kleur ook zal matchen met de rest. Prima...

Service, kwaliteit producten, prijs, levering, website met rekenmodule.

Wellicht op de site nog duidelijker maken dat er meer mogelijk is dan op de site als keuze opties staat aangegeven.

Facebook

annie Quirijnen

Mooi jong bedrijf via internet gevonden

denken goed met je mee

niet gevonden

google

Prima en men is snel met reageren op vragen. Leggen duidelijk de keuze mogelijkheden uit.

Direct contact via e-mail snel, duidelijk en klantgericht.prima

Mond op mond reclame

Kim

Voordat ik een tafel wilde bestellen wilde ik graag een kijkje in de showroom in Heeze nemen, om de materialen te zien en voelen en een indruk te krijgen van de tafelbladen. De showroom in Heeze is...

- Fijn overleg en meedenken met het samenstellen van je tafel
- Overzichtelijke website en gemakkelijk bestellen
- Snelle levertijd
- Degelijke, prachtige producten

- Het zou fijn zijn als de ingevulde opmerkingen ook meegenomen worden in de bevestigingsmail/bestellingsoverzicht. Ik kreeg nu even het idee dat deze niet goed waren gecommuniceerd.
- De mail voor feedback kreeg ik vrijwel direct na mijn bestelling. Echter duurt het dan nog een aantal weken voordat de tafel geleverd wordt. Mogelijk is het beter deze op een later tijdstip te versturen.