Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Fam. Suurhoff

Tijdens ons bezoek aan de showroom in Deventer zijn wij gastvrij onthaald. Even rustig zitten met koffie en dan in gesprek raken over onze herinrichtingsplannen. Daarvoor werd voldoende tijd ingeruimd, zodat er vertrouwen kon ontstaan in de begeleiding naar de juiste keuze. In de showroom stonden voorbeelden van modellen en materiaalsoorten zodat we ons een beter beeld konden vormen, zeker ook van de kleuren. Uiteindelijk gekozen voor een fraaie ovale tafel met eiken blad. De levering werd ruim tevoren gepland in nauw overleg met ons. In de aanloop zijn we nogmaals keurig herinnerd. De levering zelf is vakkundig gedaan. De mannen hielden bij het naar binnen brengen ook keurig rekening met de nieuwe deuren in onze woonkamer. Levering gebeurde inclusief adviezen voor gebruik en onderhoud. We kregen er een flesje onderhoudsmiddel bij! Kortom, zo wil je het graag als klant. Voor ons een aanrader!

Tijd, kennis van zaken, goed omgaan met de klant, professioneel en toch prettig!

Geen.

Ik werd netjes een half uur vóór aankomsttijd op de hoogte gebracht door bezorgers?

ja

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Via onze interieurontwerpster.

Score voor Table du Sud: 5/5