Paul van den Dungen Fotografie

Leuke verrassingen

Snel geleverd

In dit geval moesten wij iets aan een echtpaar geven. Jammer dat je dan twee keer hetzelfde product krijgt. Misschien dat er voor dit soort gevallen volstaan kan worden met 1 cadeaukaart voor twee.

Kuperus

Prima bedrijf: je krijgt wat je hebt besteld en snelle levering. Top!

Ze maken waar wat ze beloven: levertijd was precies op de datum wat in de mail vermeld stond.

Geen op-of aanmerkingen of verbeteringen aan te melden.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je mooie review!
Fijne dag,
SurpriseFactory

Nina de Wildt

Ontvangen: een bon en hiermee een voucher voor een activiteit geboekt.

Een afwisselend aanbod in activiteiten.

Wellicht nog even vermelden dat je een voucher voor een activiteit eerst koopt. En hoe je de surprisefactory bon zelf kunt inwisselen.

Oca

Prima levering..snelle service

Professioneel

Nvt

Koenen

Goede overzicht van het aanbod

Mooie site

Houden zo

Niel

Bedrijf is enkel op geld uit en toont geen begrip voor de situatie waarin men zich bevindt ten tijde van covid-19.

Winst maken op de kap van de klant.

Als bonnen in 1 jaar tijd duurder worden, is dat nog geen reden om dit verschil bij verlenging van een bon in de klant hun schoenen te schuiven. Vooral niet als de bon niet gebruikt kon worden omdat... Als bonnen in 1 jaar tijd duurder worden, is dat nog geen reden om dit verschil bij verlenging van een bon in de klant hun schoenen te schuiven. Vooral niet als de bon niet gebruikt kon worden omdat men ten eerste in de risicogroep zit en ten tweede we midden in een pandemie zitten waar er vaak sprake was van een lockdown.

Koen

Zeer slecht

Tot nu toe geen

Misschien een duidelijkere en persoonlijke commincatie ipv standaardmails en antwoorden klaar te hebben.

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review, Koen.
Wat jammer om te horen dat je onze berichten als standaard reacties ervaart. We zullen hier zeker naar kijken, bedankt voor het melden!
Fijne...
Bedankt voor je review, Koen.
Fijne dag,
SurpriseFactory

Nvt

Goed contact met de klantenservice. Vriendelijk.

Vriendelijkheid en behulpzaam.

Zorgen dat de link werkt. Ik kreeg een link gestuurd voor de what’s app. De dag ervoor deed hij het en op de dag dat hij het zou moeten doen, was er niks meer te zien. Dag surprise. Erg jammer.

H. Joling

Top

Goede service en leuk aanbod

ria

Matig

leuke kado's

service ivm verlenging geldigheid nav corona en operatie

Reactie SurpriseFactory:

Bedankt voor je review. Cadeaubonnen kunnen kosteloos met één maand verlengd worden, indien je kiest voor een extra jaar, berekenen wij per bestelling administratiekosten.
Met vriendelijke...
Met vriendelijke groet, Surprisefactory.com