Henriëtte

Leuk om een filmpje te ontvangen

Filmpje, whatsapp, mailtje. Hele land, duidelijk. Snel contact, tijdig annuleren of wijzigen gaat soepel

Eerst een nummer, dan een code. Wat onhandig.

Dianne

Snel geleverd, betaalbaar

Cadeauverpakking ziet eruit als gratis reclame, het is niet snel duidelijk dat je iets krijgt

Ewelina

Professioneel bedrijf zorgvuldig gemaakt zonder fouten, expresverzending!

snelle implementatie, contact met het bedrijf op het hoogste niveau

gebrek

Elcé

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg! Ze beloven als je een mail stuurt snel te reageren, maar dat gebeurt óf heel laat of zelfs helemaal niet. Daarnaast nemen ze geen tegoedbonnen die betaald zijn... Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg! Ze beloven als je een mail stuurt snel te reageren, maar dat gebeurt óf heel laat of zelfs helemaal niet. Daarnaast nemen ze geen tegoedbonnen die betaald zijn meer aan die in Coronatijd niet besteed konden worden. Dus wel geld opslokken, maar er gewoon niets voor terug doen. Ook niet als je ze vertelt dat je zoontje z'n duur verdiende geld besteed heeft aan een cadeau voor zijn lieve moeder. Onbegrijpelijk. Hier kopen we dus echt NOOIT meer iets.

Geen één!

Lever wat je belooft en kom mensen tegemoet die ergens de dupe van zijn.

Reactie SurpriseFactory:

Beste Elcé,
Beste Elcé,
Cadeaubonnen van SurpriseFactory hebben een vervaldatum, omdat deze een belevenis vertegenwoordigen. Dit is wettelijk vastgesteld. Vorig jaar is het ook langere tijd mogelijk geweest om de cadeaubon te verzilveren. Op de cadeaubon wordt de vervaldatum vermeld en wij hebben verschillende mogelijkheden om de cadeaubon te verlengen. Echter is het nadat de cadeaubon een jaar is vervallen niet meer mogelijk om deze nog te verlengen in ons systeem.
Team SurpriseFactory

Wouter jonkman

mathieu moors

Het product zou op 2/7 geleverd worden maar is pas op 5/7 geleverd.

resultaat moeten we nog afwachten.

beloften nakomen.

Anouk

Vaak al binnen gekocht bij dit bedrijf. Altijd tevreden geweest maar de laatste keer viel erg tegen.

Snelle levering, leuk verpakt.

Ik had de bon gekocht om zelf een vliegtuig te besturen. Koste 60 eu. Eenmaal daar aangekomen werd verteld door de kassa medewerker dat je eigenlijk niks hebt aan die bon. 15 minuten was landen en... Ik had de bon gekocht om zelf een vliegtuig te besturen. Koste 60 eu. Eenmaal daar aangekomen werd verteld door de kassa medewerker dat je eigenlijk niks hebt aan die bon. 15 minuten was landen en opstijgen en je had geen tijd om echt zelf te vliegen. Of we 100 bij konden betalen zodat we alsnog konden vliegen. Dit heb ik niet gedaan maar moest alsnog 74 bij betalen aan milieuheffing, weekend heffing etc. Al met al dus 134 euro betaald om 1 minuut het stuur vast te houden. Want oja, de tijd gaat in vanaf het startten van de motor, en wij moesten nog wachten op andere vliegtuigen die opstegen dus uiteindelijk nog geen 10 minuten in de lucht geweest.

Reactie SurpriseFactory:

Beste Anouk,
Beste Anouk,
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat de vlucht niet is geworden wat u ervan verwacht had. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen via de mail en wij zullen dit ook opnemen met de organisator.
Team SurpriseFactory

Glorie

Leuk veel keus

Snel en duidelijk!

Kemps

Leuke surprises, veel variaties voor verschillende bedragen.

Filmpje om via whatsapp te versturen.

De surprise is een dag te vroeg afgeleverd, dat was jammer

Anouk

Een kadobon gekregen

Dat het telefonisch geregeld moet worden met het hotel, dat is wel fijn!