Kees

Simona van welie

Levering ook via post

Monique Brenkman

Erg slecht

Ik heb 2 bonnen gekocht voor happen en stappen omdat op de site aangegeven was dat er een wandeling vanuit Oirschot zou zijn. Toen ik betaald had en wilde reserveren kwam ik tot de ontdekking dat er... Ik heb 2 bonnen gekocht voor happen en stappen omdat op de site aangegeven was dat er een wandeling vanuit Oirschot zou zijn. Toen ik betaald had en wilde reserveren kwam ik tot de ontdekking dat er helemaal geen wandeling is vanuit Oirschot. 1 bon kon ik terug krijgen echter niet beide. Wat heb ik aan 1 bon??

Reactie SurpriseFactory:

Goedemiddag, bedankt voor je review. We begrijpen de teleurstelling. We denken graag met je mee over een oplossing. Stuur ons gerust een mail naar info@surprisefactory.com onder vermelding van het... Goedemiddag, bedankt voor je review. We begrijpen de teleurstelling. We denken graag met je mee over een oplossing. Stuur ons gerust een mail naar info@surprisefactory.com onder vermelding van het ordernummer.
Fijne dag,
SurpriseFactory

Nvt

Een goede oplossing voor als je niet weet iets te kopen voor iemand

Inderdaad discreet verpekt

?

Ricky

Doen wat ze beloven

Levertijd

Ik zag pas toen ik al besteld had, dat de verrassing (High Tea op de sms Rotterdam) alleen op werkdagen in de middag kan. Dat vind ik jammer.

Lukasz

Super:)

Op tijd en duidelijk.

Marleen

Zeer positief. Bied leuke activiteiten aan

Snelle levering, komt afspraak na

Dick Bakker

Teleurstellend

Bieden leuke ervaringen aan

Alleen beloftes doen die kunnen worden waargemaakt. Nu ben ik onjuist voorgelicht, heb betaald voor iets dat niet kan worden geleverd. Geld wordt weliswaar teruggestort maar daarmee is negatie... Alleen beloftes doen die kunnen worden waargemaakt. Nu ben ik onjuist voorgelicht, heb betaald voor iets dat niet kan worden geleverd. Geld wordt weliswaar teruggestort maar daarmee is negatie ervaring niet ongedaan gemaakt.

Hi Dick,
Hi Dick,
Bedankt voor je review. De activiteit zit voor dit jaar vol, maar locatie Zwolle kan wel degelijk geboekt worden. Zodoende communiceren wij geen onjuiste informatie. Vervelend dat hier een miscommunicatie over is ontstaan! Fijn dat we met je tot een oplossing zijn gekomen.
Verrassende groet,
Team SurpriseFactory

Henny Koers

Al diverse keren een surprise geregeld tot volle tevredenheid

Uitstekende service, leuke surprises, makkelijk online te regelen.

Hi Henny,
Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent!
Tot een volgende keer,
Team SurpriseFactory

Zwart

Duidelijke site en keurige afhandeling